Roman Ráž se stává ředitelem digitální strategie a inovací v RENOMIA


			Roman Ráž se stává ředitelem digitální strategie a inovací v RENOMIA

Renomia Group dále rozvíjí svou digitalizaci. Do společnosti nastupuje Roman Ráž na pozici ředitele digitální strategie a inovací. Jeho hlavní zodpovědností bude další rozvoj digitalizace v RENOMIA GROUP, zavedení a řízení nové digitální strategie ve všech společnostech v rámci skupiny, včetně sledování inovativních trendů a následné implementace do produktů a služeb.

Roman Ráž se ve významných finančních institucích pohybuje od roku 1992, kdy nastoupil do Komerční banky. Od roku 2001 pracoval v České spořitelně v oblasti rozvoje alternativních distribučních kanálů pro retailové klienty. Jako ředitel rozvoje digitálního bankovnictví byl zodpovědný za inovace a implementaci nových služeb ve všech digitálních kanálech.

„Digitalizace je jedním z klíčových pilířů naší růstové strategie i budoucí úspěšnosti firmy na trhu. Jsem přesvědčen, že bohaté zkušenosti, které Roman načerpal během 15 let rozvoje digitálních technologií ve finančním sektoru, nám pomohou k dalšímu výraznému posunu,“ říká Pavel Nepala, Managing Partner a spoluzakladatel společnosti RENOMIA.

Mezi profesní úspěchy Romana Ráže patří zavedení služeb na bázi mobilního telefonu, okamžité půjčky na bankomatech nebo zavedení měření emocionálního skóringu na sociálních sítích. 

„Mým hlavní úkolem v RENOMIA je nejen zefektivnění interních procesů, ale i zrychlení komunikace mezi pojistiteli a námi, či zjednodušení kontaktu s klienty za pomocí digitálních technologií,“ říká Roman Ráž, ředitel digitální strategie a inovací.

Mezi jeho koníčky patří fotografování, golf a moderní technologie.

Zdroj: iHNed.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články