Jednorázové produkty Allianz vydělaly klientům za 6 let přes 50 %


			Jednorázové produkty Allianz vydělaly klientům za 6 let přes 50 %
28.1.2015 Produkty

Investiční životní pojištění – ano, či ne? Tento produkt zažil velký boom kolem roku 2010 v reakci na vývoj na kapitálových trzích, v posledních letech je jeho obliba nižší, ale stabilní. Třeba i proto, že má celou řadu „pro“ - umožňuje poskládat životní pojištění na míru, má vysokou flexibilitu a nižší cenu pojistné ochrany, než čistě rizikové pojištění. Na váze „proti“ obvykle stály výnosy z investic, které nedosahovaly takových částek, jako v podílových fondech, nebo v jiných typicky investičních produktech. Ale není tomu tak vždy. Důkazem je Allianz PETROLinvest, který právě dospěl do výplaty a svým klientům vydělal za uplynulých 6 let více než 50 %!

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.