Zvýšení DPH je pro makléře velkou výzvou


			Zvýšení DPH je pro makléře velkou výzvou

Zvýšení DPH, k němuž došlo 1. ledna letošního roku, by měli makléři vnímat jako jedinečnou možnost, aby oslovili své klienty, kteří si jejich prostřednictvím pojistili své nemovitosti. Makléři by měli klientům vysvětlit, že mají problém, který si možná ještě neuvědomili, ale který je nutné naléhavě řešit.  O jaký problém jde?

Reagujete na komentář

 

jansky150, 28. 2. 2012
je to obchodní i reklamní tah, souhlasím.
Souhlasím s tím, že zvýšení DPH má vliv na pojistnou částku. Samozřejmě též souhlasím s předešlými příspěvky že to nemá vliv na podpojištění, viz poj. podmínky % 0-10-15%.  Jak je ale řečeno, zvýšení DPH je moment, kdy by měl být klient každopádně o těchto rizicích informován od svého správce pojištění, včetně popisovaného poklesu cen nemovitostí. Je to moment, kdy je i na místě si tuto částku zrekapitulovat a prodat svůj servis. Je dobré být první. Často dojde díky těmto logickým kontaktům i k jiným obchodním případům díky tomuto servisu, nebo i klient něco zruší, ale to je ta služba a servis jak má být. Pro nás je to samozřejmost, pro klienta je to služba AAA+. Třeba někde i klient zase utrousí, že mu volal ohledně pojistky a pojistné částky. Je to dobrá reklama, ale musí se umět podat a prodat.

Pozn.: položky označené * jsou povinné.