AXA byla zařazena na stupeň 58 (mírný pokles z čísla 53, kde byla před rokem), zatímco Allianz se přestěhovala na pořadí 62 (rok předtím byla na stupni 67). "Hodnota silné značky v každém podnikání je nepopiratelná a na dnešním trhu je těžké konkurovat bez silné značky, zejména pokud jde o globální trhy," řekla Jacqueline M. Maher ze společnosti Allianz.
Jako nejlepší značky byly celkově vyhodnoceny Coca-Cola, Apple a IBM a to na základě finanční výkonnosti společností.
Mike Rocha, globální ředitel společnosti Interbrand,která vypracovala ocenění značek, konstatoval, že Allianz a AXA jsou jediné dvě pojišťovny, které splňují kritéria a mají značky dostatečné hodnoty, aby se dostaly do žebříčku.
"AXA a Allianz zvýšily své zaměření na zákazníky a rovněž přežily zmatek na finančním trhu bez poškození hodnoty jejich značek," řekl Rocha. "
Risk and Insurance
Komentáře
Přidat komentář