Evropané šetří – ale pojištění se to netýká


			Evropané šetří – ale pojištění se to netýká
16.1.2013 Vývoj trhu

Evropští spotřebitelé jsou při snižování životních nákladů ochotni vzdát se jídel v restauracích, dovolené i značkového oblečení, ale stále považují pojištění za zásadní investici. Vyplývá to z průzkumu GfK pro Zurich Insurance Group v sedmi evropských zemích.
V odpovědi na dotaz, na čem budou v roce 2013 Švýcaři, Němci a Rusové šetřit, dotazovaní uvedli, že s největší pravděpodobností sníží výdaje na večeře v restauracích, aby tak snížili rodinný rozpočet.

Rakušané, Portugalci a Španělé by byli ochotni krátit svůj cestovní rozpočet, zatímco Italové by utratili méně za oděvy a módní doplňky. Čtvrtina Švýcarů, Němců a Rusů, stejně jako téměř třetina Rakušanů, by byla ochotna utratit méně za auto nebo motorku.

Respondenti ze všech zemí shodli, že navzdory ekonomické krizi se nutnost platit si dobré pojištění nemění. Více než 91% dotázaných ve středomořských zemích a ve Švýcarsku uvedlo, že si budou dál platit své pojištění, i když budou muset krátit rodinný rozpočet. Pro Italy je nejdůležitější úrazové pojištění, zatímco v Portugalsku považují za nejdůležitější pojištění domácnosti. Švýcaři a Němci si zakládají především na pojištění odpovědnosti.

Insurance Insight

Zdroj: Insurance Insight

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS