Pohoda klídeček
Méně hektické období plné dovolených sebou nese i větší pohodu mezi majiteli společností. Ti jsou logicky více naklonění schůzkám a vyslechnutí si vašich nabídek. Dodržujete-li pravidlo 70 % práce se stávajícími klienty a 30 % vyhledávání nových, je léto ideální na schůzky v příjemné atmosféře s oběma skupinami.
Otevřená hlava
Klienti mají rovněž víc času přemýšlet. Ať už se z dovolené vrátili nebo se na ní chystají, jsou v období, kdy jsou naklonění novým podnětům a nápadům. S firemními klienty se tak dá snáze hovořit o benefitech pro jejich zaměstnance, například v podobě cestovních pojištění, odpovědnosti pro statutární orgány nebo i úrazové pojištění pro klíčové osoby ve firmě. V případě majitelů dopravních společností třeba i o rizikovém pojistném pro jeji řidiče.
Propojistit a pořádně
S létem přichází široké možnosti proč se ozvat stávajícím klientům mimo firmy. Během léta se dá předpokládat, že každá rodina vyrazí na cesty a s nabídkou cestovního pojištění pro celou rodinu určitě neminete. Sportovci ocení pojištění sportovního vybavení, ale i případné úrazové pojištění, pokud se chystají do zahraničí na nějaké závody, či rizikové horské výstupy. Navíc zlaté české ručičky se ani v létě nezastaví a pokud vaši klienti přistaví k domku bazén, pergolu, nebo vířivku, určitě byste to měli vědět abyste jim mohli upravit pojištění domácnosti.
Pětileté storno přichází
Blížící se legislativní změny rovněž není radno podcenit. Novela 38 přinese v životním pojištění ručení za smlouvu po dobu 5ti let místo současných dvou a je tedy třeba čas před podpisem nového zákona náležitě využít.
Vůdce svého kmene
Péče o kmen se vám jistojistě vyplatí. Nejen že se odrazí na vašich vztazích s klienty, nejen že se podepíše na výši vaší provize a stabilitě byznysu, ale pocit z dobře využitých příležitostí vás posílí na zdolání dalších výzev.
Takže Suit up!
Komentáře
Přidat komentář