Během 25leté historie si INSIA vybudovala významné postavení na českém pojistném trhu, což potvrzuje také pravidelné umístění v prestižní anketě Pojišťovací makléř roku, kde se v náročné konkurenci umístila na krásném druhém místě, a to již podruhé za sebou.
V loňském roce zaznamenala INSIA nárůst také v objemu zprostředkovaných hypoték ve výši 24 % a stala se významným hráčem na trhu hypotečních specialistů.
„Rok 2017 byl pro nás výjimečný. Představili jsme nejen technologické novinky pro naše klienty, ale také nové nástroje pro zefektivnění prodeje a další růst členů sítě INSIA. Velmi mě těší, že za dobu naší 25leté historie jsme se úspěšně etablovali na českém i slovenském trhu, v čemž nás utvrzuje dlouhodobá spolupráce s našimi partnery a spokojenost našich společných klientů.“ zhodnotil nejen uplynulý rok Ivan Špirakus, generální ředitel INSIA a.s.
Mohlo by vás zajímat: Vladimír Fuchs: Chystáme pilotní projekt z oblasti IoT
INSIA v roce 2017 představila vzdělávací aplikaci INSIA ACADEMY pro finanční poradce a zprostředkovatele úvěrových produktů, která jim pomáhá složit odbornou zkoušku podle Zákona o spotřebitelském úvěru. Díky zájmu z řad finančních poradců následně poskytla INSIA tento výjimečný nástroj zdarma všem hypotečním poradcům na trhu.
Pro své makléře vyvinula také revoluční on-line nástroj IGNÁC pro snadné sjednávání autopojištění, který v reálném čase porovnává nabídky jednotlivých pojišťoven a navíc umožňuje okamžité sjednání pojistné smlouvy bez podpisu klienta.
Mohlo by vás zajímat: Rakousko: Mobil za volantem je hlavní příčinou nehod
V druhé polovině roku uvedla INSIA ve spolupráci s ČSOB pojišťovnou unikátní „InsurTech“ řešení pojištění jednotlivých faktur proti nezaplacení pro živnostníky a malé firmy. Komplexní službu PojištěnáFaktura.cz, která kromě pojištění zahrnuje také aktivní sledování platby, urgenci odběratelů a veškeré kroky spojené s vymáháním pohledávky.
„V loňském roce jsme v INSIA oslavili krásné 25. narozeniny. Ráda bych poděkovala našim partnerům a obchodníkům, kteří se podílejí na výsledcích celé skupiny. Naše poděkování patří také zaměstnancům centrály INSIA, kteří se věnují podpoře členů sítě a napomáhají spokojenosti našich klientů“, doplnila výkonná ředitelka INSIA a.s., Petra Fenclová.
Mezi cíle pro rok 2018, ale i do dalších let, si INSIA stanovila další digitalizaci procesů, vývoj nových nástrojů k podpoře a efektivitě práce makléřů v síti a neustálé zdokonalování služeb.
Komentáře
Přidat komentář