Vítěze Defend Insurance, zvolili odborníci i veřejnost.
Superbrands není soutěž, do které je možné se přihlásit. Značka musí být na základě obchodních výsledků nominována. A právě v tom spočívá její exkluzivita. Hodnocení a nominaci značek, probíhají na základě identických kritérií, dnes už téměř v devadesáti zemích světa, včetně Česka i Slovenska. Cíl programu je jasný. Seznámit nejen odbornou, ale i širokou veřejnost s historií nejpopulárnějších značek a to na základě nezávislých preferencí zákazníků a hodnocení odborné poroty, kterou tvoří největší odborníci z oblasti komunikace, médií, patentů, brandingu, PR a marketingu. Používají při tom kritéria, jako síla a povědomí o značce, loajalita zákazníků, pověst a tradice.
Díky letošnímu úspěchu, se Defend Insurance Group stává nepřehlédnutelnou a významnou firmou v automobilovém sektoru. K jejímu mimořádnému výsledku přispěl v posledních letech také nárůst prodeje vozidel, rozvoj obchodní sítě Defend a inovační řešení produktů. Za společnosti, si přiváží slavnostní ocenění Tribune Event i generální ředitel a CEO společnosti DEFEND Group, Ing. Pavel Vojtek.
Jen nejlepší z nejlepších. Po celý rok.
Ocenění Superbrands je nejzajímavějším, celosvětově fungujícím programem hodnocení obchodních značek, který vznikl před více jak patnácti lety ve Velké Británii. Cenu každoročně získávají jen ti nejlepší z nejlepších. Ti, kteří mají ve své oblasti výbornou pověst, a které zákazníci spojují s hodnotami a pozitivními emocemi. Pečeť kvality Superbrands je pro firmu totiž znakem pozitivní spjaté vazby a silného povědomí o značce v očích zákazníků i odborné veřejnosti. Značka Defend Insurance Group, má možnost tuto pečeť aktivně využívat po celý tento rok, stejně jako další marketingové nástroje: Průzkum trhu, prezentace v ročence, mediálním kanálu, účast v Superbrands TV a účast na slavnostním Tribune Event.
Defend Insurance Group
Komentáře
Přidat komentář