Za 4 roky silným partnerem sítě INSIA

21. 7. 2014, 09:32 Doporučit

Za 4 roky silným partnerem sítě INSIA

Majitel jedné z nejrychleji rostoucích společností sítě INSIA, Ladislav Sýkora, hodnotí uplynulé 4 roky.

Do sítě INSIA jste vstoupil před 4 lety. Pamatujete si, co Vás tenkrát vedlo k tomuto rozhodnutí?

V oboru jsem již 10 let. Před vstupem do INSIA jsem spolupracoval 6 let se společností, která měla v portfoliu jen omezený počet finančních institucí a produktů. Rozhodl jsem se udělat si přehled o trhu zprostředkovatelských společností pracujících s finančními institucemi. Prioritou pro mě bylo množství smluvních institucí, dále vnitřní systém, podpora, služby, servis a samozřejmě také provizní ohodnocení. Do prvního kontaktu s INSIA jsem se dostal již na začátku roku 2009, ale ten pravý čas nastal až v polovině roku 2010. Přechod jsem musel důkladně naplánovat, změna se týkala i mých kolegů.

Nyní jste jedním z největších partnerů INSIA. Jak byste zhodnotil čas strávený v INSIA? Dala Vám INSIA podmínky pro Váš obchodní růst?

Čas strávený v INSIA, stejně tak jako u předchozí společnosti, jsem bral a beru jako školu, kde člověk musí neustále studovat. Pokud se finanční poradce nebude vzdělávat, tak to na něm bude znát, nejen u klientů, ale i u kolegů poradců. V těchto případech to může vést k nespokojenosti, rozepřím a rozchodu, stejně jako v manželství, pokud se tzv. "nic" neděje. Po vstupu do INSIA to bylo o to těžší, jelikož má snad nejvíce spolupracujících finančních institucí a s tím souvisejících produktů v portfoliu. Proto jsme se také společně s prvními příchozími kolegy do sítě INSIA hlavně školili na nové produkty, získávali certifikáty pro bankovní spolupráce a zasvěcovali se do investic. Teprve poté mohl nastat obchodní růst.

Co Vám k dosažení tak obdivuhodného úspěchu pomohlo nejvíce?

Nejdůležitější v každém podnikání je vytrvalost, pečlivost, spolehlivost a studium. Toto pravidlo platí obzvláště ve finančnictví, jelikož neustále pracujete s lidmi. "Špatná reklama" je konec podnikání. "Dobrá reklama" vede k samovolnému doporučování. Dále podmínky vhodné pro rozvoj podnikání, které INSIA poskytuje. Ať už jsou to možnosti spolupráce s nasmlouvanými finančními institucemi, vnitřní podpora firmy a výborný systém YETI, který neustále prochází vývojem a zdokonalováním.

Nejvíce nám ale k úspěchu pomohla možnost připojení nových skupin poradců. Společnými silami jsme schopni dosáhnout lepších výsledků. Za tento společný úspěch jsem všem kolegům vděčný, jelikož ve velikosti je síla, což je znát i u spolupracujících finančních institucí, které nás takto také vidí a díky tomu je spolupráce s nimi přátelštější. Nyní jsem v úzkém spojení s další skupinou poradců, kteří mají zájem se k nám přidat. Společnými silami táhneme a budeme táhnout za jeden provaz.

Co bylo ve Vašem působení v INSIA nejtěžší?

Nejtěžší byl první rok. Především v zajištění vnitřního nastavení systému práce, seznámení se s YETI, zadávání smluv u velké škály produktů, počáteční intenzivní školení a studia jednotlivých produktů pojišťoven a bank.

Co byste poradil ostatním kolegům v INSIA, a těm kteří o partnerství v INSIA uvažují? Jak dosáhnout takových vynikajících výsledků?

Myslím, že některé věci jsem již popsal výše. Dávat rady je výborná věc, ale záleží jen na tom, kolik si z nich kdo vezme k srdci. Za dobu 10 let působení ve finančnictví jsem měl hodně poradců a hodně jsem jich školil. Na systém práce od telefonního rozhovoru, jednání u klienta, zpracování finančního plánu a zajištění, přes systém doporučení, až po kancelářskou administrativu. Ale jen hrstka z toho to poté opravdu zodpovědně dělala a dělá. Tímto se nechci nikoho dotknout, každý tuto práci dělá dle svých nejlepších možností. I já sám si musím přiznat, že nejsem ve všem 100%, ale snažím se na sobě pracovat a neustále zdokonalovat své schopnosti a znalosti. A je to o to snazší, když se Vám z práce stane koníček. Což se mně osobně naštěstí stalo.

Jaké máte plány do budoucna?

Mít silnou skupinu poradců. Osvědčilo se nám, že jedině tak máme konkurenční výhody, know-how a dobré podmínky u finančních institucí, které nám přináší benefity, slevy a výhody pro naše klienty. Cílem je mít spokojené nejen klienty, ale hlavně poradce se silným týmovým duchem, jelikož ve skupině se žije lépe než samotářům.

Tímto bych chtěl všem svým kolegům, vedoucím i poradcům a asistentkám řešícím administrativu poděkovat za naše společné dosavadní úspěchy a popřát jim hodně zdaru v rodinném i pracovním životě.

Na závěr bych rád přidal ještě jednu myšlenku, která mě při přemýšlení o mé spolupráci s INSIA napadla: "V každé společnosti může být poradce úspěšný. V INSIA je to o něco jednodušší."

Děkuji panu Sýkorovi za rozhovor a přeji mu mnoho dalších úspěšných let v INSIA!

Jitka Ferešová
Marketingová ředitelka
INSIA a.s.

Zdroj: INSIA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články