AIG realizuje již čtvrtým rokem průzkum spokojenosti obchodních partnerů


			AIG realizuje již čtvrtým rokem průzkum spokojenosti obchodních partnerů
22.10.2013 Pojistný trh

Pojišťovna AIG již čtvrtým rokem, a nejen v České republice, zjišťuje, jak jsou její obchodní partneři spokojeni s prací jejích zaměstnanců, a to pomocí průzkumu NPS (Net Promoter Score). Tato zpětná vazba je klíčová  pro to, aby AIG mohla neustále přinášet na trh inovace a poskytovat servis, který si bude udržovat ty nejvyšší standardy.

V letošním roce získala AIG zpětnou vazbu od 111 pojišťovacích makléřů a klientů. Na klíčový dotaz, který se týkal ochoty doporučit AIG svým kolegům či obchodním partnerům a jehož hodnocení probíhalo na škále 0 až 10 (kde 10 byla nejvyšší hodnota), získala AIG u makléřů průměrnou hodnotu 8,5 a u klientů dokonce 9,3.

V klientském průzkumu označilo více než 36% respondentů AIG jako nejlepšího poskytovatele průmyslového pojištění na českém trhu.

Průzkum odhalil jak nejvíce ceněné přednosti AIG, tak také oblasti, ve kterých obchodní partneři vidí prostor pro zlepšení. Nejvíce jsou oceňovány mezinárodní působnost, odbornost a technická znalost problematiky pojištění nebo produktová nabídka. Naopak prostor pro zdokonalení či růst vidí obchodní partneři zejména v  rozsahu nabízených produktů nebo rizik, která jsou přijímána do pojištění.

V rámci celoevropského průzkumu získala AIG na 3000 zpětných vazeb, které jsou neocenitelným zdrojem informací a tipů na zlepšení, které AIG pomohou při udržení a dalším rozvoji spolupráce s jejímipartnery. Z těchto důvodů hodlá AIG pokračovat v průzkumech spokojenosti i v příštích letech.

„V očích zákazníků se nám podařilo splnit vytyčené cíle pro třetí čtvrtletí roku 2013, tedy ještě vylepšit komunikaci s nimi a zvýšit rychlost vyřizování pojistných událostí.“, říká Zdeněk Tuček, ředitel oddělení likvidace škod .

„Velmi pozitivní zpětnou vazbu získal program řešení pojistných událostí Fast Track. 87% našich zákazníků oceňuje tuto schopnost vyplacení pojistné částky do 48 hodin od nahlášení pojistné události. Touto cestou vyřídíme průměrně 40% všech událostí, dalších 20 až 25% dokážeme úspěšně dokončit do 10 dnů od nahlášení.“, dodává Zdeněk Tuček.

AIG

Zdroj: AIG

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články