„Spotřebitelské chování, ale i technologie klientů se dnes vyvíjejí rychleji než kdykoliv dříve, a to i v oblasti pojištění a investic. Najít skutečného obchodního partnera, který bude sdílet naši cestu k udržení a dalšímu posílení naší již dnes vynikající pozice důvěryhodného partnera a vedoucího pojistitele na světě – to byl náš úkol číslo jedna," říká Joseph K. Gross, vedoucí manažer značky skupiny Allianz SE.
Součástí zakázky je podpora jak globální, tak i lokálních značek Allianz Group. Marketingová spolupráce bude zahrnovat návrh komunikační strategie až po její realizaci, včetně výstupů v médiích, na sociálních sítích a v mobilní komunikaci, stejně jako v rámci globálních sponzorských aktivit.
Ogilvy bude řídit spolupráci z Düsseldorfu prostřednictvím regionálních týmů a s podporou místních poboček v jednotlivých zemích. Kontrakt bude účinný od října 2014, přičemž místní subjekty naváží partnerství od roku 2015. Smlouva bude uzavřena na tři roky. „Je to pro nás velmi čerstvá informace. Zatím mohu uvést, že jsme připraveni vstoupit do jednání s tuzemskou pobočkou Ogilvy, abychom se pobavili o možnostech lokální spolupráce v České republice,“ dodává šéf marketingu Allianz Pavel Jechort.
Komentáře
Přidat komentář