AXA se současně stala první pojišťovnou, která se v tomto pravidelném žebříčku, umístila osm krát v řadě. Letos se umístila na 46 místě. Allianz se umístila na 51. místě ze sta.
Podle Interbrands, drží AXA 16. místo v nejrychleji se rozvíjejících se značkách. Hned po Facebooku, kterému hodnota značky vzrostla meziročně o 48 % a umístil se první. Druhý byl Amazon (33 %), třetí Lego (25 %) a následovaly značky jako Nissan, Adobe, Starbucks, Zara, MINI, Porshe, Mercedes-Benz, Huawei, Hermes, Adidas, PayPal a Audi. Z pohledu růstu je Allianz na 22. místě.
Podle metodologie Interbrand's musí být firmy skutečně globální, musí mít působnost napříč kontinenty a kulturami a růst na všech vyspělých trzích. Přesněji to znamená:
- Minimálně 30 % jejich příjmů musí pocházet ze země, ze které pochází.
- Musí mít účast na trzích v Evropě, Asii a Severní Americe a zároveň na trzích teprve se rozvíjejících.
- Musí poskytovat dostatečně podrobné a pravdivé údaje o hospodaření společnosti.
- Ekonomický zisk značky musí být očekáván v kladných hodnotách v delším časovém horizontu.
- Značka musí mít veřejný profil a povědomí napříč všemi hlavními ekonomikami světa.
Komentáře
Přidat komentář