AXA je nejhodnotnější značkou mezi světovými pojišťovnami


			AXA je nejhodnotnější značkou mezi světovými pojišťovnami

AXA je již šestým rokem v řadě na prvním místě mezi značkami světových pojišťoven, hodnota její značky vzrostla o 14 %. Na žebříčku Nejekologičtějších značek (Best Green Brand) zaujímá AXA v rámci svého odvětví celosvětově vedoucí pozici.

Server Interbrand1 dnes potvrdil sílu a vedoucí pozici značky AXA v odvětví pojišťoven. Celkově zaujímá AXA napříč všemi odvětvími 53. místo mezi nejhodnotnějšími světovými značkami a 5. místo mezi značkami francouzskými, kdy její hodnota stoupla o 14 % a je odhadována na 8,12 miliardy USD.

Server Interbrand vyzdvihl zejména několik zásadních úspěchů dosažených v roce 2014, které ilustrují vedoucí pozici společnosti AXA v daném odvětví i sílu její značky, jako např. expanze do nových teritorií, investice do technických laboratoří a začínajících podniků, partnerství s vedoucími společnostmi a univerzitami v oblasti technologií, ale i různé iniciativy v rámci koncepce společenské odpovědnosti.

Podle serveru Interbrand se „AXA inteligentně přizpůsobuje změnám ve světě“, aby „posílila své vztahy s klienty v podnikatelské i spotřebitelské rovině“.

Server Interbrand dále vyhodnotil společnost AXA celosvětově jako Nejekologičtější značku (Best Green Brand2) mezi pojišťovnami, kdy podtrhl zejména její roli při řešení problému změny klimatu prostřednictvím podpory chápání ekologických rizik i snižováním ekologické stopy společnosti.

„Všichni jsme velice hrdí na to, že jsme již šestým rokem za sebou vedoucí značkou mezi pojišťovnami a že se řadíme mezi 100 nejhodnotnějších světových značek napříč všemi odvětvími. „AXA“ představuje strategické aktivum, které přitahuje a udržuje své klienty, partnery i talenty po celém světě. Síla naší značky pomáhá naší expanzi na trhy s vyšším růstem a představuje konkurenční výhodu při digitalizaci našeho podnikání,“ uvedla Véronique Weill, provozní ředitelka skupiny AXA.

„Každý den se po celém světě snažíme dokazovat, že umíme plnit závazky naší značky – ochránit naše klienty, poskytnout jim odborné zkušenosti v pojištění a správě majetku, neustále zlepšovat naše služby, představovat silného a spolehlivého partnera v dobách krize, zachovávat nejvyšší etická měřítka a šířit pozitivní vliv na společnost prostřednictvím osvěty a prevence z hlediska rizik.

V posledním roce jsme i nadále pokračovali v investicích do naší značky a její jednotnosti – rebranding našeho amerického podniku pod názvem AXA představoval zásadní předěl v historii skupiny. Zvýšili jsme také spokojenost klientů podporou mobilních zařízení a poskytováním inovativních služeb, jako např. AXA Drive nebo MonAXA. Ráda bych upřímně poděkovala všem našim zaměstnancům i prodejcům po celém světě jakožto představitelům značky AXA v první linii za jejich vysoké nasazení při každodenním poskytování služeb našim klientům,“dodala Véronique Weill.

1 Viz: Žebříček Best Global Brands počítá hodnotu značky podle tří kritérií – finanční výkonnosti, síly značky a její role při rozhodování o nákupu produktů a služeb. Více informací naleznete na webu: http://www.interbrand.com/.

2 Žebříček Nejekologičtějších světových značek vypočítává 50 společností s nejlepšími výsledky v oblasti udržitelnosti a z hlediska vnímání jejich ekologických snah veřejností.

Viz: http://www.axa.com/en/news/2014/AXA-ranked-1-global-green-insurance-brand-in-2014.aspx

AXA

Zdroj: AXA

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články