Bankopojištění ČSOB oslavilo první narozeniny


			Bankopojištění ČSOB oslavilo první narozeniny
10.3.2015 Pojistný trh

ČSOB nabízí službu bankopojištění svým klientům již více než rok. Za tuto dobu bylo sjednáno téměř 150 000 smluv, jejichž celková hodnota činí přibližně 285 milionů korun. Největší nárůst zájmu se ukázal v běžně placeném životním pojištění, kde bylo sjednáno přes 30 tisíc smluv o celkové hodnotě 134 milionů korun. Poměrně velký vzestup byl také zaznamenán v oblasti majetkového pojištění.

U hodnocení úspěšnosti bankopojištění banka sleduje především nárůst stavu kmene, tzn. předepsaného pojistného. Také v těchto parametrech se ČSOB mimořádně dařilo, neboť došlo k meziročnímu nárůstu stavu kmene o více než 138 milionů korun. Z toho 53 milionů korun patřilo běžně placenému životnímu pojištění, a to i přesto, že celý trh se v této oblasti meziročně propadl.

 

„V loňském roce lidé uzavřeli téměř 25 tisíc smluv neživotního pojištění, nejvíce z nich bylo uzavřeno v průběhu 4. čtvrtletí. Velmi si ceníme toho, že nárůst v neživotním pojištění není primárně u autopojištění, ale hlavně v majetkovém pojištění. ČSOB pojistila 8 500 aut, a co se týče pojištění domů a domácností, pojištěno bylo přes 10 600 domů a bytů celkově za 27 milionů korun,“ komentuje situaci Michal Herzig, ředitel bankopojištění ČSOB.

 

Další velký posun byl zaznamenán v tzv. balíčkových pojištění, které jsou vázány na některé další bankovní produkty. Především se jedná o pojištění schopnosti splácet ke spotřebitelským úvěrům a také pojištění k platebním kartám, které chrání klienty v případě ztráty a zneužití jejich karty.

 

Nejoblíbenějším způsobem pro uzavírání pojistných smluv zůstává u většiny druhů pojištění podle nedávného průzkumu osobní schůzka na pobočce nebo přes pojišťovacího poradce. „Klienti oceňují dostupnost a jistotu našich bankovních poboček, že se budou mít v případě nejasností nebo pojistných událostí vždy kam obrátit,“ říká Michal Herzig. Poradci dávají lidé přednost především při sjednávání životního pojištění. Napřímo přes internet nebo telefon si lidé sjednávají nejčastěji povinné ručení nebo cestovní pojištění. Až polovina lidí neupravuje pojistnou částku podle aktuální hodnoty vybavení domácnosti. Znalost podrobností pojistných smluv je odlišná u různých parametrů. Nejčastěji klienti znají výši pravidelných plateb – pojistné, i když ve většině případů pouze přibližně. Nejmenší znalost byla zjištěna u celkových pojistných částek, např. pouze 28 % pojištěných zná přesnou výši svého havarijního pojištění.

  

Od března 2015 si klienti můžou nově sjednat bankopojištění také ve všech Era finančních centrech. Největší zájem je očekáván u produktů neživotního pojištění – tzn. pojištění auta, povinné ručení, pojištění domácnosti, atd. Do konce března navíc Era nabízí benefit 15 % slevy pro pojištění aut a domácností. „Díky rozšíření do Era finančních center máme kompletní produktové pokrytí, včetně na trhu neobvyklých produktů, jakými jsou např. Rento, Best Doctors nebo Pojištění právní ochrany,“ uzavírá Michal Herzig.

 

ČSOB

Zdroj: ČSOB

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články