ČPP startuje jarní kampaň s nabídkou cestovního pojištění


			ČPP startuje jarní kampaň s nabídkou cestovního pojištění
2.4.2015 Pojistný trh

Česká podnikatelská pojišťovna startuje jarní kampaň na podporu prodeje pojištění. Motto kampaně zní „Vracíme věci do pořádku už 20 let. Slavte s námi a získejte cestovní pojištění zdarma.“

 

„Kampaní chceme připomenout široké veřejnosti, že ČPP letos slaví 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedl Igor Rolínek, vedoucí úseku marketingu. „Nabídku cestovního pojištění ČPP promovala už v roce 2012, z hlediska ohlasu se jednalo o nejúspěšnější kampaň posledních let. Proto jsme využili tento typ pojištění také pro nabídku benefitu v rámci letošní jarní kampaně,“ doplnil Rolínek.

 

CPP_kampan1

 

Ke svému výročí natočila ČPP spot, který je ve svém zpracování trochu netradiční. Příběh Pata a Mata tentokrát začíná v okamžiku, kdy několik nehod a karambolů končí utopeným autem. Následně v rychlém tempu sledujeme pozpátku vše, co oba kutilové během krátké chvilky dokázali svou nešikovností způsobit. Spot doprovází klasická znělka a příběh končí šťastně díky ČPP, která pomáhá svým klientům a vrací věci do pořádku již 20 let. Spot bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích.

 

ampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Denících ČR, Právu, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Instinktu, Týdnu, Sport magazínu, Světě motorů, Blesku, Blesku pro ženy, Sedmičce, Exkluzivu, Metru, 5plus2, Týdeníku Televize, TV Maxu, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

 

Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativitou a tvorbou vizuálního stylu ČPP.

 

Česká podnikatelská pojišťovna

Zdroj: ČPP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články