On-line dodatky zjednodušují celý proces sjednání změny v pojistné smlouvě. Nově poradce vyplňuje pouze změněné údaje, protože ostatní potřebná data se automaticky načtou. Poradce se díky automatickému přepočítání pojistného hned dozví novou výši pojistného po změně, a tak ji může ihned sdělit klientovi. Nástroj také urychluje celý proces a snižuje chybovost i počet schůzek potřebný k uzavření obchodu. „Chceme využívat moderních technologií k tomu, abychom zlepšili péči o stávající klienty a zvýšili efektivitu práce poradců. Investujeme do této oblasti nemalé prostředky, a proto mě velice těší, že jsme Cenu pokroku 2015 získali,“ komentuje vítězství v soutěži Libor Mánek, ředitel úseku externích sítí Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „On-line dodatky jsme spustili do ostrého provozu 1. srpna 2015, a jsou tedy u nás novinkou. Již po tak krátké době můžeme konstatovat, že všechna naše očekávání se naplňují. Ohlasy našich obchodních partnerů a poradců jsou více než pozitivní.“
Možnost využití technologie biometrického podpisu spolu s on-line dodatkem umožňuje sjednat změnu ve smlouvě plně v digitální podobě, což urychluje její zpracování, přispívá k vyšší bezpečnosti dokumentů a šetří čas i papír. „Sjednávání smluv pomocí digitálního podpisu jsme zavedli již před více než rokem, a byli jsme tak jedna z prvních pojišťoven na českém trhu, která tuto technologii poradcům i klientům nabídla. Od srpna jsme umožnili digitálně podepisovat i tuto vítěznou novinku – on-line dodatky FLEXI životního pojištění,“ dodává Libor Mánek.
Pojišťovna České spořitelny poskytuje poradcům i další užitečné aplikace – SmartClient, mobilní aplikace PČS asistent a softextranet na www.aplikaceflexi.cz, díky kterým si snadno zjistí informace o pojistných smlouvách klientů nebo namodelují a sjednají nabídky.
Komentáře
Přidat komentář