Letošního průzkumu pojišťovny AIG se zúčastnilo 77 respondentů z řad makléřů a klientů pojišťovny. Hodnocení bylo realizováno na škále 0 – 10 bodů, kde 10 je nejvyšší známka. Na klíčový dotaz: „Doporučili byste pojišťovnu AIG svým kolegům a obchodním partnerům?“, získala pojišťovna i v letošním roce vysoké hodnocení. Makléři udělili průměrnou známku 9 a klienti 8.8 bodů. U makléřů oproti loňskému roku pojišťovna získala kladnější ohodnocení.
AIG zároveň v klientském průzkumu označilo nejvíce, 31% procent respondentů, jako nejlepšího mezinárodního poskytovatele pojištění na českém trhu. V této oblasti je největší předností AIG její zkušenost v oblasti mezinárodního pojištění. Zároveň je oceňována hloubka znalostí o mezinárodním pojištění u zástupců pojišťovny v ČR.
Pro AIG slouží průzkum nejenom k získání informací, v jakých oblastech si klienti cení služeb pojišťovny, ale i jako zpětná vazba, kde klienti vidí ve srovnání s konkurencí možnosti zlepšení. Z letošního průzkumu vyplývá, že nejvíce si klienti cení profesionálního přístupu a odbornosti při uzavírání pojištění nebo rozsahu produktové nabídky. Prostor ke zlepšení nebo růstu vidí klienti například v rozsahu specifických rizik přijímaných do pojištění.
Vzhledem k celoevropskému rozsahu průzkumu NPS získala pojišťovna AIG možnost srovnávat jednotlivé trhy a trendy v požadavcích klientů na pojištění. Celkem AIG získala téměř 3000 zpětných vazeb. „Průzkum NPS nám zajišťuje každoroční zdroj informací, v jakých segmentech máme zlepšit spolupráci s našimi partnery, abychom se udrželi na špičce mezi pojišťovnami“, uvedl Patrick Mahieu, vedoucí organizační složky pojišťovny AIG Europe Limited, organizační složka pro Českou republiku.
Komentáře
Přidat komentář