Ostrý provoz pojišťovny fungující na principech sdílené ekonomiky byl zahájen 22. března tohoto roku. Již v té době měla pojišťovna k dispozici přibližně sto členů, kteří jí pomáhali v testovací fázi.
Vzhledem k absenci jakéhokoli marketingu je růst na 750 členů během pěti měsíců rozhodně zajímavý. Členem/klientem se člověk stává na doporučení svými přáteli, případně po absolvování pohovoru. Doporučí-li stávající člen nového člena, je odměněn „přátelskými body“, díky kterým může získat slevu na další pojištění.
Čtěte také: Marek Orawski o založení a filozofii první P2P pojišťovny v Čechách
V současné době je z portfolia Klubové pojišťovny nejvíc vyhledávané havarijní pojištění a povinné ručení. Následuje občanská odpovědnost a nemovitosti. Během letních měsíců navíc První Klubová spustila nový produkt a to pojištění závažných úrazů.
Mezi ty zahrnuje vážná poranění páteře, ztrátu mobility, těžké oběhové poruchy či úplnou ztrátu zraku. K trvalým následkům lze připojistit také riziko smrti následkem úrazu.
Komentáře
Přidat komentář