Služeb První klubové pojišťovny využívá už 750 klientů


			Služeb První klubové pojišťovny využívá už 750 klientů
24.8.2016 Pojistný trh

Pět měsíců po té, co první peer-to-peer pojišťovna v ČR spustila ostrý provoz, získala již 750 klientů, respektive slovy její filozofie, členů. Nejvíc zatím láká autopojištění.

Ostrý provoz pojišťovny fungující na principech sdílené ekonomiky byl zahájen 22. března tohoto roku. Již v té době měla pojišťovna k dispozici přibližně sto členů, kteří jí pomáhali v testovací fázi.

Vzhledem k absenci jakéhokoli marketingu je růst na 750 členů během pěti měsíců rozhodně zajímavý. Členem/klientem se člověk stává na doporučení svými přáteli, případně po absolvování pohovoru. Doporučí-li stávající člen nového člena, je odměněn „přátelskými body“, díky kterým může získat slevu na další pojištění.


Čtěte také: Marek Orawski o založení a filozofii první P2P pojišťovny v Čechách


V současné době je z portfolia Klubové pojišťovny nejvíc vyhledávané havarijní pojištění a povinné ručení. Následuje občanská odpovědnost a nemovitosti. Během letních měsíců navíc První Klubová spustila nový produkt a to pojištění závažných úrazů.

Mezi ty zahrnuje vážná poranění páteře, ztrátu mobility, těžké oběhové poruchy či úplnou ztrátu zraku. K trvalým následkům lze připojistit také riziko smrti následkem úrazu.

Zdroj: oPojištění.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články