Smyk, havárie, nepojízdné auto. Jak vám mohou pomoci asistenční služby?


			Smyk, havárie, nepojízdné auto. Jak vám mohou pomoci asistenční služby?
3.11.2014 Pojistný trh

Jak ukazují zkušenosti našich klientů s asistenční službou, kterou Triglav pojišťovna poskytuje, nemusí být tyto nenadálé situace pro vás žádným problémem. Asistenční služby se vztahují nejen k pojištění vozidel pro případ dopravní nehody, ale také pro případ poruchy na vozidle.

Stalo se standardem, že již většina motoristů ví, že v případě nepojízdného vozidla z důvodu havárie a to bez ohledu na to, kdo je viníkem, se má obrátit na asistenční službu „své“ pojišťovny. To, že řidič neprodleně kontaktuje svoji asistenční službu, mu pomůže zajistit odtah vozidla z místa nehody a současně si může ušetřit mnoho nemilých zkušenosti, které by mohl získat při využití tzv. nesmluvních autoodtahů.

Asistenční služba ZÁKLAD je služba poskytovaná v souvislosti s povinným ručením nebo havarijním pojištěním v případě pojistné události.
Asistenční pomoc poskytujeme taktéž v případě nedostatečného množství provozních náplní, vybití akumulátoru, úniku vzduchu z pneumatik, zlomení nebo ztráty klíčů.

Připojištění nadstandardní asistenční služby PLUS. Asistenční pomoc kromě pojistné události, také v případě poruchy vozidla. Možnost připojistit si v rámci produktu Basic nebo havarijního pojištění. V rámci povinného ručení Exclusive je tato asistence zahrnuta v ceně. Asistenční pomoc není omezena stářím vozidla, limit asistenční pomoci v zahraničí až do výše 30.000 Kč a to vše za 260 Kč/rok.

Více na www.triglav.cz, sjednání pojištění s výhodnou asistenční službou na www.triglav24.cz  nebo telefonu 542 425 003.

Triglav pojišťovna

Zdroj: Triglav pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články