Téměř miliardu dolarů investovala jediná pojišťovna do reklamy


			Téměř miliardu dolarů investovala jediná pojišťovna do reklamy
12.7.2012 Pojistný trh

Neživotní americká pojišťovna GEICO utratila v roce 2011 za reklamu částku dosahující 993,8 miliónů dolarů. Pojišťovna se tak ocitla na první příčce, pokud jde o výdaje za reklamu. Pro srovnání: předepsané pojistné GEICO činilo ve stejném roce 15,264 miliard dolarů. Meziročně vzrostly pojišťovně náklady na reklamu o 10,09 %. Podíl reklamy na pojistném činil podle pojišťovny 6,51 %.

Z dalších pěti největších pojišťoven, které pojišťují automobily v USA, žádná neinvestovala víc než 4,9 procenta z předepsaného pojistného do reklamy.

Za posledních 20 let ovšem GEICO zvýšila svůj podíl na trhu zhruba čtyřnásobně.

V souladu s Insurance Information Institute obsadila druhé místo pomyslného žebříčku pojišťovna State Farm a na třetím místě je Allstate.

Pojišťovna GEICO pojišťuje automobily. Je vlastněna společností Berkshire Hathaway a v roce 2007 pojistila víc než 10 miliónů automobilů. Působí v 50 státech USA. Neprodává přes zprostředkovatele, ale využívá přímý prodej klientům, proto je pro ni tak důležitá zejména televizní reklama. Televizní spoty se obvykle uvádějí současně ve všech státech USA.

Insurance Information Institute

Zdroj: Insurance Information Institute

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS