Allianz bude mít další stadion - Nova Arénu v Sao Paulu


			Allianz bude mít další stadion - Nova Arénu v Sao Paulu
23.8.2013 Tiskové zprávy

Allianz bude mít další, v pořadí již pátý, sportovní stadion, který ponese její značkou – tentokrát v brazilském Sao Paulu. Tento víceúčelový komplex byl navržen a bude i postaven tak, aby sloužil jako místo nejen pro sport a zábavu, ale také jako výstavní, nákupní a restaurační centrum. Díky novému partnerství bude mít Allianz práva k tomuto areálu na dalších 20 let. Ostatně, v této oblasti má rozsáhlé zkušenosti, a to jak díky vlajkové lodi a světově proslulé Allianz Aréně v domovském Mnichově, tak i novým sportovním svatostánkům ve Velká Británii, Francii a Austrálii. Brazilský stadion Allianz tak doplní rodinu na pět členů.

Pro milovníky fotbalu a velkých show vznikne obří stadion se 45 tisíci krytými místy k sezení, amfiteátr s kapacitou 12 tisíc míst, tři tisíce boxů, panoramatická restaurace, bistra, obchody, konferenční centrum a parkoviště až pro dva tisíce vozidel.

"Volba spojit jméno Allianz s Nova Arénou se dokonale shoduje s našimi strategickými cíli. Naše společnost, která tvoří 61 procent zisku skupiny Allianz v Latinské Americe, věří v sílu brazilského fotbalu. Pojmenování nového stadionu vystihuje náš způsob, jak podpořit zdejší nejoblíbenější sport," řekl Edward Long, generální ředitel společnosti Allianz Seguros
v Brazílii.

Na podzim letošního roku by měl být uveden do provozu také stadion Allianz Riviera v Nice, který bude jedním z těch, kde se budou hrát zápasy šampionátu Euro 2016. Jeho kapacita přesáhne 35 tisíc diváků, parkoviště pojme téměř 1500 vozů a kromě fotbalu budou moci diváci navštívit dostatečné množství občerstvovacích míst, nebo muzeum sportu.

Zbylé dva stadiony do pětice jsou pak ve Velké Británii, kde Allianz uzavřela partnerství
s londýnským ragbyovým týmem Saracens Rugby Club a jehož zrekonstruovaný stadion ponese jméno „Allianz Park“ a v Austrálii - Allianz Stadium v Sydney.

Sport je mezinárodním jazykem, který spojuje lidi ze všech oblastí života a vytváří místní
či dokonce světová společenství založená na kolektivním zájmu a vášni. „A právě tato společenství hrají sjednocující roli v naší snaze pomoci lidem zlepšit jejich životy. To je první důvod, proč se Allianz tak silně orientuje na sponzorství sportu na celém světě. A tím druhým je silný emoční aspekt. Pro nehmotnou značku se tak jejím jménem nazvaný stadion stává také zdrojem hrdosti vlastních zaměstnanců,“ říká Christian Deuringer, který je zodpovědný za celosvětový management značky v skupině Allianz.

Fotografie stadionů Allianz najdete na www.allianzfoto.cz

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články