Allianz je nejrychleji rostoucí pojišťovnou na trhu privátního pojištění


			Allianz je nejrychleji rostoucí pojišťovnou na trhu privátního pojištění

Allianz DOMOV se za poslední tři roky stává nejoblíbenějším produktem na českém trhu. Získává si přízeň stále většího množství nových zájemců o pojištění domů a domácností. Od roku 2013 dosáhlo více než čtrnáctiprocentního růstu.

„Majitelé nemovitostí na našem pojištění oceňují zejména jeho modularitu a také skutečnost, že nemusejí pro většinu rizik sjednávat spoluúčast,“ říká Josef Šrut, metodik pojištění majetku a vozidel Allianz pojišťovny.

Stále více majitelů nemovitostí také využívá možnosti platit pojištění měsíčně formou inkasa či sporožira. „Lidé tak mohou hodit za hlavu termíny placení pojistného. Nám zase ubývá administrace, nemusíme pojistníky upozorňovat, že se blíží termín splatnosti pojistky nebo posílat upomínky, když zapomenou peníze včas zaplatit,“ připomíná Josef Šrut.


Mohlo by vás zajímat: Já, robot, aneb lidé se před strojem nestydí


I když je možné sjednat si rozsah a limity pojištění majetku a odpovědnosti přesně na míru, tak přesto chce mít mnoho lidí sjednané maximální rozsahy a limity, a to i pro případy, které jim hrozí minimálně. Náhody, ke kterým v životě dochází, jsou totiž nevyzpytatelné a ani pojišťovna někdy dopředu netuší, co všechno se může stát. Součástí pojištění majetku se proto už téměř automaticky stává i pojištění škod, způsobených v občanském životě.

Že se vyplatí, potvrzují skutečné případy, které Allianz řešila. „Silný vítr ve večerních hodinách odnesl našemu pojištěnému dětskou trampolínu, která nebyla dostatečně ukotvená, na sousední pozemek,“ popisuje jeden z mnoha případů Václav Rais z oddělení likvidace. „Trampolína bohužel prolétla do novostavby tak nešťastně, že se vzpříčila ve stěně domu a majitel ji odtud nemohl dostat. Musel celou novou zeď rozbít a postavit znovu. Allianz škodu uhradila z pojištění odpovědnosti majitele trampolíny,“ dodává Václav Rais.

Zdroj: Allianz pojišťovna a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články