Na stěnách jsou LCD monitory a velká mapa světa se zářícími body, jež zaznamenávají, kde všude tato pojišťovna působí. Vše je dílem architektonické společnosti IO Studio.
Nová koncepce vychází ze známého faktu, že pojištěný člověk zvládá problémy snadněji. „Jistota v symbolech kmenů v podlaze a jejich mohutnost, pevnost a solidnost jsou příměrem bezpečné cesty ke stáří,“ vysvětluje manažer obchodních míst Allianz pojišťovny Petr Hampejs. Klient v ostravském Avionu není v kleštích korporátního designu, ale naopak je pro něj přichystáno velmi přívětivé prostředí, a to jak vizuálně, tak i na dotek. „Unikátně navržený nábytek má oblé organické tvary, vychází ze samotné přírody, tedy přirozeného prostředí člověka a je doplněn živými mechovými dekoracemi. Měkkost a vjem z dotyku se proto stávají hlavním atributem,“ dodává Hampejs.
Allianz na severní Moravě nepřichází pouze s jiným prostorovým uspořádáním. V ostravském Avionu otevírá první exkluzivní obchodní místo, založené na tzv. partnerském modelu řízení. V praxi to znamená, že jeho provozovatel má od pojišťovny franšízovou licenci s exkluzivitou pro danou oblast. Allianz mu poskytuje vybavené obchodní místo, značku a zkušenosti z ČR i z více než 70 zemí světa. Společně s provozovatelem pobočky se navíc stará také o lokální marketing.
Zbrusu nové zázemí v obchodním centru Avion poskytuje všechny typy pojistných produktů, komplexní servis, penzijní připojištění i produkty dalších partnerů, např. hypotéky. Allianz pojišťovna počítá s tím, že po Ostravě bude podobné typy poboček otevírat i v dalších velkých, ale i středně velkých městech.
Komentáře
Přidat komentář