Získané výstupy z uživatelského testování webu a z workshopů s obchodními zástupci byly základem návrhu nové podoby internetových stránek. „Naším hlavním cílem bylo oživit a zároveň zpřehlednit homepage a stránky produktů. Vytvořili jsme proto novou hlavičku a přidali rychlou volbu pro nejpoužívanější funkce webu. Úpravami prošla také navigace mezi kategoriemi a produktové stránky. Kompletní redesign má za sebou také web obchodních zástupců, pro které jsme naprogramovali nové funkce pro lepší správu obsahu jejich osobních stránek,“ uvedla on-line specialistka Allianz Kateřina Jeníková.
Allianz pojišťovna bude i do budoucna pracovat na tom, aby svůj web posouvala technologicky i uživatelsky dál. Současné změně webu nejvíce pomohlo právě uživatelské testování, které jeho tvůrcům „otevřelo oči“ ve věcech, které IT specialisté berou jako samozřejmé.
“Na den přesně, kdy jsme před rokem spustili zcela novou podobu stránek, jsme letos uvedli do života citlivý redesign homepage s dílčími změnami uvnitř webu. Věříme, že nová podoba webu je posunem vpřed a na dalších změnách budeme i nadále pracovat”, říká Lukáš Lejsek, projektový manažer Etnetery.
Komentáře
Přidat komentář