Allianz pojišťovna od nedělního rána posílila počty operátorů ve svém Komunikačním centru, do kterého mohou klienti volat pojistné události po záplavách. Současně také během víkendu přemístila mobilní techniky v České republice z míst, která nejsou zasažena povodněmi, do oblastí s větším množstvím škod po velké vodě. Ve 14 hodin zatím měla Allianz pouze 10 záplavových škod, ale také desítky telefonátů od klientů, kteří se ptali na správný postup. Upozorňujeme všechny klienty, že Allianz pojišťovna je bude škody z těchto záplav likvidovat a proplácet jako samostatné případy.
V pondělí očekáváme nárůst hlášení a také první odhady našich mobilních techniků v terénu. Jakmile začne voda opadat a bude zřejmé, co způsobila, začnou se už standardně lidé na pojišťovny obracet masově.
Kam mohou lidé hlásit škody?
Můžete k tomu využít telefon 841 170 000, který je běžně v provozu od 8:00 do 18:00 hodin, dnes však na něm budou operátoři klientům k dispozici až do 20:00 hodin. K dispozici je i on-line formulář pro nahlášení škod.
Jak postupovat v souvislosti s pojišťovnou po záplavách:
pokud máte fotoaparát - zdokumentujte stav nemovitosti i poškozené movité věci po záplavě
pokud nemáte fotoaparát - zahajte úklid nemovitosti, poškozené věci shromážděte na jedno místo, mobilní technik je zdokumentuje
zabraňte vzniku další škody - okamžitě začněte provádět úklid nemovitosti - vysušování, vyklízení, čištění
zpracujte seznam poškozených věci s uvedením ceny, stáří, případně shromážděte doklady a účty, urychlíte tím prohlídku nejen sobě, ale i ostatním poškozeným
Následně budete moci vkládat dokumenty a sledovat stav škody na níže uvedeném odkazu:
http://www.allianz.cz/obcane/sluzby/oznameni-skodne-udalosti/informace-o-skodne-udalosti/
Allianz
Komentáře
Přidat komentář