Allianz pojišťovna získala prestižní cenu Superbrands Award


			Allianz pojišťovna získala prestižní cenu Superbrands Award
4.3.2013 Tiskové zprávy

 

Prestižní ocenění Superbrands Award, které je známkou dlouhodobé kvality výrobků a služeb, získala v minulých dnech Allianz pojišťovna. Komise expertů, tzv. Brand Council programu Superbrands Česká republika, udělila toto ocenění české pobočce největší světové pojišťovny jako výraz uznání za dlouhodobou kvalitu, kterou nabízí svým zákazníkům.

„Ocenění Superbrands Award je další v řadě významných cen, které jsme v posledním období získali od odborníků, ale i laické veřejnosti,“ říká ředitel Marketingu a Market Managementu Allianz pojišťovny Dalibor Šajar. „Může posloužit jako příklad pro ty společnosti na českém trhu, které by se v budoucnu rády rozvíjely a dynamicky vylepšovaly image svých značek. Cena Superbrands Award je pro naše klienty ujištěním o kvalitě a navazuje na loňské ocenění nezávislé organizace Epsi Rating, v jejímž průzkumu, zaměřeném na majetkové pojištění, se naši klienti jevili jako nejspokojenější a s vysokou mírou loajality vůči společnosti,“ dodává Šajar.

Světově největší program nezávislého vyhodnocování značek Superbrands Award byl založen před 19 lety ve Velké Británii a letos probíhá už v 89 zemích. Vítěze vybírá odborná porota, tzv. Brand Council, v níž zasedli uznávaní čeští odborníci na komunikaci a marketing. Jednotlivé značky jsou nominovány výhradně na základě odborných kritérií, přičemž společnosti na samotnou volbu nemají žádný vliv.

V České republice vybíral program Superbrands z jednoho milionu značek, registrovaných u Úřadu průmyslového vlastnictví. K oficiálnímu vyhlášení výsledků Superbrands v České republice dojde na podzim letošního roku, kdy bude také vydána prestižní ročenka obsahující profily jednotlivých značek, jejich historii, vývoj a největší úspěchy.

Allianz


Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS