Allianz Šestý smysl – rychlá pomoc pro motoristy, která má smysl


			Allianz Šestý smysl – rychlá pomoc pro motoristy, která má smysl
4.10.2011 Tiskové zprávy

Allianz pojišťovna, která má od podzimu loňského roku nejširší rozsah krytí v povinném ručení na českém trhu, přichází s další novinkou – Šestým smyslem. Tento systém je určen pro firemní řidiče, kteří se chtějí cítit ve svém autě ještě bezpečněji. Allianz Šestý smysl je aktivní a inteligentní systém účinné pomoci motoristům - umí rychle přivolat pomoc a v konečném důsledku zachránit život. Ode dneška se začíná Šestý smysl prodávat v rámci flotilového pojištění Allianz.


Co je Šestý smysl?

„V kabině vozu je instalovaný „voicebox“ se dvěma tlačítky (viz. obrázek). Jedno je "nouzové", které může řidič stisknout při nehodě a jedno "poruchové", které zmáčkne, když auto na silnici vypoví službu. Každopádně v obou případech se spojí s asistenční službou Mondial assistance, kterou Allianz využívá v autopojištění a ta zajistí rychlou pomoc,“ ve stručnosti shrnuje Radek Baštýř, ředitel flotilového pojištění Allianz.

Šestý smysl pomůže řidičům a potažmo firmám, které jsou vlastníky vozidel, ve třech hlavních případech:

Havárie – při velkém nárazu se vozidlo automaticky spojí s asistenční službou, která je připravena reagovat i na ty nejvážnější situace. Pokud se řidič ohlásí sám, dohodne se s asistenční službou na dalším postupu – zajištění záchranné služby, odtahu, náhradního vozidla… Pokud se řidič nehlásí, asistence na nic nečeká a automaticky posílá záchrannou službu. Protože „chytrá krabička“ je napojena na GPS, dostane se pomoc k raněným bez jakéhokoliv zdržení. Podle odhadů odborníků by se díky ní měl zkrátit dojezd pomoci o 50 %.

Poruchy – při poruše stačí stisknout tlačítko a asistenční služba ví, kde se řidič s vozem nachází a pošle mu potřebnou servisní pomoc. Řidič nemusí hledat číslo na asistenci, ani nemusí pátrat, kde právě nechtěně zastavil. Tím, že zmáčkne tlačítko, nejenže celou akci velmi zrychlí, ale ubrání se i „nájezdu“ černých odtahových služeb, které právě na tyto motoristy v nesnázích číhají.

Šestý smysl přijde vhod i v situaci, které se motoristé obávají snad nejvíce – Odcizení. V tomto případě se spustí aktivní systém přenosu poplachu – vozidlo samo nahlásí, že došlo k jeho neoprávněnému pohybu mimo určenou dobu. „Šestý smysl lze brát jako velmi účinné zabezpečení proti odcizení. V případě, že i přesto bude vůz odcizen, garantujeme klientovi stoprocentní náhradu škody, tedy vyplatíme cenu obvyklou v době pojistné události pouze s odečtením spoluúčasti,“ doplňuje Radek Baštýř.

Šestý smysl je nyní připraven pro firmy a jejich vozový park. Je i jakousi „černou skříňkou“, takže podle jejích záznamů bude zcela zřejmé, jak nehoda vznikla, v jaké rychlosti, z jakého směru náraz šel… Úspěšně tento systém používají motoristé v Itálii, Francii i ve Švýcarsku. Nyní může mít inteligentní systém Allianz i každá flotila v Česku a v blízké budoucnosti se počítá s tím, že se rozšíří i mezi běžné motoristy.

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Novinka?

marcyxxx,  11. 10. 2011

Tato "novinka" v podstatě kopíruje produkt SafeLine, který nabízí pojišťovna UNIQA již více než rok, a to i individuálním klientům.

RSS