Allianz uhradí klientům úplně všechny pojistitelné škody


			Allianz uhradí klientům úplně všechny pojistitelné škody
11.4.2013 Tiskové zprávy

Poslední dobou v pojištění platí, a v majetkovém dvojnásob, že produkty postupně „zastarávají“. Rizika, na která se pojištění vztahovalo před 10 lety, už dnes majitele nemohou zcela uspokojit a podobně je to i s pojistnými částkami. Jednotlivé produkty proto průběžně procházejí inovacemi, aby pokryly zcela nové nároky klientů. Podle nejnovějšího průzkumu ČAP se klienti nejčastěji obávají požáru, havárie vody, vloupání a následně pak živlů, jako jsou vichřice, krupobití nebo údery blesku.

Majetkové pojištění Allianz již několik let po sobě přináší majitelům nemovitostí vždy něco navíc, například pojištění vedlejších staveb – garáže, kůlny, plotu nebo bazénu zdarma, nebo úhradu za škody způsobené neznámým vandalem, atmosférickými srážkami, ptactvem či hlodavci, což není zcela běžné,“ vypočítává Monika Hotová z úseku pojištění majetku. Více než rok je v pojištění zahrnuto také odcizení invalidního vozíku nebo například dětského kočárku, nejen z uzamčených, ale i společných prostor domu, což oceňují maminky žijících v panelácích, nebo elektroniky a jízdních kol z úložných prostor vozidla. Bezkonkurenční je také krytí škod u optiky, elektroniky a kol, kde se neuplatňují dílčí limity.

"Faktem je, že dnes naši klienti při sjednání pojištění nemusí přemýšlet o tom, které riziko je ohrožuje více, nebo méně a které si mají vybrat. Pokud si v pojištění majetku, zvolí VIP Garanci, mají jistotu pojistného plnění vždy. Tedy i v případě vzniku škody z jiného pojistného nebezpečí, než je v pojištění vyjmenováno, ale které je možné sjednat v rámci pojištění nemovitosti, domácnosti, nebo bytu u kterékoliv jiné pojišťovny v České republice,“ vysvětluje ředitel úseku pojištění majetku Allianz Zdeněk Kučera.

„Jsme si toho vědomi, a proto jsme i dalšími novinkami chtěli tak trochu „předběhnout dobu“. Druhou garancí, kterou zavádíme, je neuplatnění podpojištění u nemovitosti, takže klient dostane při škodě plnění bez jakéhokoliv krácení. U pojištění domácnosti bude uplatněno pouze v případě, pokud klient při sjednání smlouvy nedá na doporučení pojišťovacího poradce a záměrně pojistí majetek na nižší hodnotu,“ doplňuje Monika Hotová.

Třetí a poslední garanci Allianz nejvíce ocení klienti, jejichž domov někdy v minulosti navštívili zloději. První šok zažili majitelé domácností, když zjistili, že měli nezvanou návštěvu a druhý poté, kdy některé z ukradených věcí byly nalezeny a oni museli vracet pojišťovně peníze, které za ně dostali. „Nestává se to sice každý den, ale chápeme rozladění klientů, kteří si koupili novou televizi, počítač, telefon či jiný spotřebič a najednou měli peníze, které dostali od pojišťovny a již je také utratili, vrátit. Jen proto, že třeba i po několika měsících se předměty z jejich vykradeného bytu našly. Proto jsme přistoupili k tomu, že v těchto případech nebudeme plnění za odcizené a znovunalezené věci v celkové hodnotě do 100 tisíc korun chtít zpět,“ říká Kučera.

Nedílnou součástí všech majetkových pojištění je bezplatná asistenční služba s ročním limitem až 8000 Kč a kromě toho klienti mohou využít Modrých stránek Allianz, kde i mimo urgentních asistencí najdou prověřené kontakty na dodavatele nejrůznějších stavebních činností a opravárenské firmy.

Allianz

Zdroj: Allianz pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články