Anketa Pojišťovna roku za dveřmi. Už jste hlasovali?


			Anketa Pojišťovna roku za dveřmi. Už jste hlasovali?

Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) ve spolupráci s Českou asociací pojišťoven (ČAP) a specializovaným serverem oPojištění.cz vyhlásila již 17. ročník odborné ankety Pojišťovna roku, nejstarší hodnotitelské soutěže na pojistném trhu, v níž se posuzování kvality služeb jednotlivých pojistitelů tradičně ujímají samotní pojišťovací makléři. Hodnocení skončí 30. dubna.

Cílem ankety Pojišťovna roku je přispět ke všeobecné kultivaci českého pojišťovnictví a posílit jeho image jako stabilního sektoru tuzemské ekonomiky. Na rozdíl od jiných spotřebitelských žebříčků, které spíše než parametry produktů a skutečnou úroveň servisu odrážejí popularitu jednotlivých pojišťoven tvořenou především reklamou, vychází hodnocení pojišťovacích makléřů z podrobné konkrétní znalosti nabízených produktů a zejména profesních zkušeností s kvalitou služeb každého z pojistitelů. To jsou aspekty, jimiž si anketa za dobu své existence vydobyla vysokou prestiž nejen na pojistném trhu.

Příležitost posoudit v rámci ankety kvalitu a rozsah služeb jednotlivých pojišťoven a zhodnotit jejich výkony v uplynulém roce dostává každý pojišťovací makléř vedený v registru České národní banky (viz www.cnb.cz). Tato možnost je v kategoriích „Pojištění občanů“ a „Životní pojištění“ rozšířena také na pojišťovací zprostředkovatele registrované jako PA (pojišťovací agent, podle stále platného zákona č. 38/2004 Sb.) 


Mohlo by vás zajímat: Šéf Pojišťovny VZP: Povinné ručení chceme dělat slušně, férově a rozumně


Hodnocení probíhá do 30. dubna 2017 jak on-line na samostatných webových stránkách www.pojistovnaroku.cz, tak stažením, vyplněním a zasláním anketního lístku organizátorům. Pomocnými kritérii při udělování bodů jednotlivým pojišťovnám jsou např. kvalita a šíře nabízených produktů, ochota a schopnost upravovat produkty podle individuálních potřeb klienta, technická a provozní podpora pojišťovny při sjednávání pojištění, inovace pojistných produktů, komunikace a spolupráce s makléři a likvidace škod. 

Anketa Pojišťovna roku 2016 určí vítěze v těchto hlavních kategoriích:

  • pojištění průmyslu a podnikatelů
  • pojištění občanů
  • autopojištění
  • specializované pojištění
  • životní pojištění 

V souladu s tradicí organizátoři rovněž udělí titul Osobnost pojistného trhu za významný počin či aktivitu ve prospěch pojišťovacích zprostředkovatelů a/nebo pojišťovnictví obecně. Držiteli tohoto ocenění z předešlých ročníků jsou: Luděk Menčík (Pojišťovna roku 2003), Petr Pavlík (2005), Vladimír Mráz (2007), Marek Venuta (2008), František Stach (2009), Vladimír Přikryl (2010), Konštantín Alexejenko (2011), Jaroslav Daňhel (2012), Václav Křivohlávek (2013), Zdeněk Voharčík (2014) a Jakub Hradec (2015). 


Mohlo by vás zajímat: Čína má problém. Velký počet obětí dopravních nehod


Již šestým rokem také v rámci ankety pokračuje hodnocení makléřů sdružených v AČPM členskými pojišťovnami ČAP pod názvem Pojišťovací makléř roku. Mezi hlavní kritéria posuzování makléřských výkonů patří kvalita podkladů dodávaných pojišťovně, úroveň komunikace makléř – pojišťovna a makléř – klient, správa pojištění, podpora kultivace trhu atp.  

Záštitu 17. ročníku ankety Pojišťovna roku udělil Jiří Rusnok, guvernér České národní banky, která nad pojistným trhem vykonává dohled. 

Celkové výsledky odborného hodnocení v anketě Pojišťovna roku 2016 budou prezentovány dne 11. května 2017 na galavečeru v Kongresovém centru ČNB v Praze. 

Pro další informace prosím sledujte stránky www.pojistovnaroku.cz 

Uspořádání ankety Pojišťovna roku 2016 podpořil Generální partner KPMG Česká republika, Partner ankety Sdružení Czech Top 100, Generální mediální partner oPojištění.cz a z řad Mediálních partnerů to jsou Bankovnictví, Czech & Slovak Leaders Magazine, Czech Top 100 Forum a Pojistný obzor.

Zdroj: AČPM

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články