Díky této aplikaci vyřeší všechny jednodušší záležitosti týkající se pojišťovny i penzijní společnosti - mají snadný přístup ke svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zobrazuje se jim přehledný seznam nahlášených škod, mohou nahrávat fotografie tachometru při výročí autopojištení podle najetých kilometrů, dovolat se na asistenční službu či využívat digitální archiv dosavadní komunikace s Allianz. Výhodou je i fakt, že část informací je dostupná i v offline režimu.
Klientské zóny ve formě webových portálů jsou z uživatelského pohledu překonány. Uživatelé chtějí snazší řešení, které mají dostupné odkudkoliv díky svému chytrému telefonu. Důležitá je také jednoduchost přihlášení. Zatímco u webového portálu je třeba si pamatovat a zadávat přihlašovací jméno a heslo, mobilní aplikace vše zjednodušuje na PIN nebo dokonce jen na otisk prstu či obraz tváře.
Mohlo by vás zajímat: Finanční výkazy v éře digitálních společností
Allianz má za cíl, aby lidé mohli do budoucna všechny jednodušší záležitosti, týkající se jak pojišťovny, tak i penzijní společnosti, provádět prostřednictvím svého mobilního telefonu. Je to dáno i tím, že z jejího více než milionu klientů je již čtyřicet pět procent zvyklých komunikovat s pojišťovnou elektronicky. Právě na tuto skupinu s aplikací pro chytré telefony cílí.
Zatímco banky se novým požadavkům klientů již přizpůsobily, pojišťovnictví je pozadu. Allianz jako první ukazuje, jak snadné je ovládání smluv a přístup ke všem důležitým informacím pomocí mobilního telefonu. Aplikaci Allianz CZ si stáhlo již 11 tisíc klientů v App Storu (iOS) a v Google Play (Android). Ke snadnému užívání aplikace přispívá i přehledný design, logická struktura a snadné přihlášení pomocí Touch ID nebo Face ID.
zdroj foto: oPojištění.cz
Komentáře
Přidat komentář