Asistenční služby ČP zachraňují turisty nejen v Chorvatsku


			Asistenční služby ČP zachraňují turisty nejen v Chorvatsku
10.7.2013 Tiskové zprávy

Cesty do zahraničí jsou mezi Čechy stále oblíbenější. Dle dat Českého statistického úřadu vyjeli Češi v roce 2012 na celkem 4 369 000 cest. Nejvíce (806 tisíc) jich přitom vedlo do Chorvatska. Během minulé letní sezóny pomohli pracovníci asistenční společnosti České pojišťovny v Chorvatsku 269 klientům vyřešit jejich komunikační, zdravotní a technické problémy.

Ať už se klientům v zahraničí přihodí cokoliv, na telefonní linku asistenční služby ČP ASISTENCE mohou volat 24 hodin denně. V některých zemích bývá domluva se zdravotnickým personálem, úřady nebo s policií problematická, proto operátoři plynule hovoří kromě češtiny a angličtiny dalšími sedmi jazyky. Domluví se německy, španělsky, francouzsky, bulharsky, polsky, makedonsky a chorvatsky. V případě potřeby jsou však k dispozici samozřejmě i další jazyky – a to prostřednictvím spolupracujících zahraničních poboček po celém světě.

S čím se marodí v Chorvatsku

Čeští turisté vyhledávají v Chorvatsku zdravotní péči převážně kvůli infekcím dýchacích cest, které způsobují časté přechody z klimatizovaných hotelů na horké pláže. Dalšími problémy jsou ušní či nosní infekce, nejrůznější úrazy a problémy se zuby.

Co všechno pro vás kvalitní asistenční služba zařídí

Na území Chorvatska se turisté kromě jazykové bariéry mohou setkat s nedostatkem zdravotnických zařízení v turistických oblastech. Často je tak nutné za ošetřením cestovat několik desítek kilometrů. K přednostem asistenčních služeb cestovního pojištění patří i evidence prověřených nemocnic a pomoc s vyhledáním vhodného zdravotnického zařízení. Operátoři co nejrychleji vhodnou nemocnici nebo pohotovost vyhledají a klienta nasměrují. Pokud se jedná o naléhavý případ, přivolají sanitu. Dále asistenční služba předem kontaktuje lékaře, informuje ho o problému a zařídí poskytnutí pomoci.

Asistenční linky pomáhají jednat s policií nebo s místními soudy

Zdravotní asistence však není jedinou oblastí, kdy lze hledat pomoc u asistenční služby. Turisté mohou v rámci cestovního pojištění využít i právní pomoci při jednání s policií a místními soudy. ČP ASISTENCE pomáhá také v případě ztracených dokladů. Jednou z nabízených služeb asistenční služby je i zajištění náhradní dopravy.

Autem do Chorvatska

Dopravní nehody jsou v Chorvatsku pro české turisty bohužel častou hrozbou. Čeští motoristé mnohdy přeceňují své schopnosti, nepočítají s odlišným povrchem vozovky, který je vinou mořského vzduchu kluzčí než v Čechách, a nejsou zvyklí na temperament chorvatských řidičů. Za loňskou sezónu eviduje ČP i řadu případů, kdy klienti, kteří se vydali na dovolenou autem, vinou krádeže nebo dopravní nehody o svůj dopravní prostředek přišli. Pracovníci asistenční služby jim pak kromě zdravotní péče samozřejmě zajistili i náhradní dopravu do České republiky.

Doporučení klientům ČP: Pro případ pojistné události mějte u sebe (například uložené v mobilním telefonu) neustále telefonní číslo na asistenční linku ČP ASISTENCE: (+420) 221 586 675.

Česká pojišťovna

Zdroj: česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články