AXA: Autopojištění Auto GO uspělo v soutěži Zlatá koruna


			AXA: Autopojištění Auto GO uspělo v soutěži Zlatá koruna
14.6.2018 Tiskové zprávy

Nejinovativnějším povinným ručením v České republice je autopojištění Auto GO s mobilní aplikací AXA Drive. V 16. ročníku soutěže Zlatá koruna získalo v kategorii Novinka roku bronzovou příčku jako vůbec nejlepší autopojištění. Skupina AXA se tak podle výsledků hlasování stovek odborníků zařadila mezi TOP inovátory celého finančního trhu.

Prestižní soutěž Zlatá koruna, oceňující nejlepší finanční produkty na českém trhu, vyhlásila letos již pošestnácté své vítěze. Nejobsazenější kategorií byla v letošním roce Novinka roku a skupina AXA v ní obsadila bronzovou příčku s povinným ručením Auto GO s mobilní aplikací AXA Drive. Žádné jiné autopojištění nezískalo v této kategorii lepší umístění.

„Úspěch v hodnocení této tradiční soutěže je velmi cenný, protože jsme zabodovali v jedné z mála kategorií, která jde napříč celým finančním trhem. Hodnotí se v ní společně produkty bank, pojišťoven, penzijních i leasingových společností, podílových fondů či investičních společností. Zkrátka celého finančního sektoru,“ říká k výsledkům David Poes, ředitel úseku Customer Value Management skupiny AXA v České republice a na Slovensku.


Mohlo by vás zjímat: Mundial je tu! Fotbal však pojišťovny nemilují


Oceněné autopojištění Auto GO bodovalo mimo jiné díky uživatelsky příjemné a jednoduché mobilní aplikaci AXA Drive. Aplikace dokáže sama aktivně sledovat a vyhodnotit styl jízdy řidiče. Nepřetržitě po celou dobu jízdy sbírá data o nebezpečných manévrech. V cíli pak poskytne řidiči přehlednou osobní zpětnou vazbu, včetně konkrétních doporučení pro příště. Bezpečnou jízdou si řidiči mohou „vyjezdit“ slevu na povinném ručení. Aplikace nadchla i odborníky z ministerstva dopravy a záštitu nad ní převzal BESIP.

„Náš úspěch potvrzuje, že inovace jsou součástí naší DNA. Bez nich bychom nemohli pomáhat lidem žít lepší život. Těší náš, že kromě klientů, kteří jsou pro nás na prvním místě, i odborná veřejnost potvrdila, že finanční produkty provázané s prevencí je možné dělat zajímavou a poutavou formou,“ dodává David Poes.

Soutěž Zlatá koruna se pořádá od roku 2003 pod záštitou ministerstva financí ČR a guvernéra ČNB. Výsledky pomáhají veřejnosti snadněji se orientovat v nabídce finančních produktů. V letošním roce se soutěž rozrostla co do počtu kategorií i do počtu zúčastněných produktů a účastníků. Celkem bylo oceněno 212 produktů od 81 finančních společností. O umístění rozhodovala Finanční akademie Zlaté koruny se svými více než 370 členy, které předsedá Michal Mejstřík.

Zdroj: AXA Česká republika

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články