AXA na svých pobočkách zavedla měření spokojenosti "Happy or not"


			AXA na svých pobočkách zavedla měření spokojenosti "Happy or not"
22.5.2014 Tiskové zprávy

Pojišťovna AXA zavedla na vybraných pobočkách v Česku a na Slovensku unikátní měření zákaznické spokojenosti „HappyOrNot“. Jednoduchý přístroj umožní zákazníkům vyjádřit svou spokojenost pouhým zmáčknutím jednoho ze čtyř „emočních“ tlačítek a bezprostředně tak ohodnotit kvalitu služby a chování personálu na pobočce. Získaná data v podobě detailních reportů budou pomáhat zlepšovat kvalitu služeb, a tím i spokojenost zákazníků.

„Chceme, aby naši klienti byli se službami na našich pobočkách co nejvíce spokojeni. Spokojenost zákazníků je jednou z našich strategických priorit. Proto jsme hledali jednoduchý, ale spolehlivý nástroj, jak získat zpětnou vazbu od zákazníků přímo na našich pobočkách. Systém HappyOrNot nám umožní sledovat jejich ohlasy na detailní a pravidelné bázi, což nám pomůže neustále náš servis zlepšovat,“ vysvětluje Michael Pupala, ředitel interního prodeje v ČR a SR a člen představenstva finanční skupiny AXA.

V rámci služby HappyOrNot jsou na vybraných pobočkách AXA umístěny přístroje v podobě stojanu s displejem, na kterém mohou zákazníci zvolit podle úrovně své spokojenosti usměvavé či zamračené „smajlíky“. Služba tak dává zákazníkům prostor vyjádřit se bezprostředně a bez jakékoliv námahy ke kvalitě služby i chování zaměstnanců.

Systém HappyOrNot ze získaných dat zpracovává podrobné reporty, které jsou dostupné on-line a které ukazují, jak se v průběhu dne, hodinu po hodině měnila spokojenost návštěvníků poboček AXA. Veškerá data se přenášejí zcela bezdrátově, protože zařízení pracuje v mobilní síti.

HappyOrNot index

Pro vyhodnocení získaných dat využívá systém takzvaný HappyOrNot Index, který uvádí průměrnou výši spokojenosti zákazníků. Index tak může sloužit nejen pro vzájemné porovnávání výsledků, ale také pro nastavování cílů do budoucna.

AXA

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články