Nová loga s jasnou symbolikou představují další krok ve vývoji image obou společností a potvrzují existující synergii a společnou strategii. Každé z log nese specifický a jednoduchý grafický prvek, ze kterého je patrné poslání organizace a předmět její činnosti. Logo ČAP díky svému symbolu otevřeného deštníku evokuje jistotu, ochranu před nepřízní okolního prostředí a záštitu, zatímco silnice, která je naznačena v logu ČKP, představuje spojení s problematikou pojištění vozidel a pomoci motoristům.
Jednotný design všech podkladů a materiálů odráží moderní komunikační a grafické trendy. Změna se dotkne i webových stránek, které v blízké budoucnosti rovněž projdou svojí významnou obměnou, jež se mimo jiné projeví i ve snadnější orientaci a rychlejší dostupnosti informací a v celkovém uživatelském komfortu.
„Česká asociace pojišťoven a Česká kancelář pojistitelů jsou partnerskými firmami a naši zaměstnanci spolu tvoří expertní a vysoce efektivní tým. Pohromadě dokážeme lépe využívat naše schopnosti, znalosti a zkušenosti k ochraně pojišťovací industrie i každého jednotlivého klienta,“ říká Jan Matoušek, výkonný ředitel obou organizací a uzavírá: „Vlastnostmi naší komunikace je otevřenost, přímočarost a srozumitelnost. Ne náhodou se jedná o hodnoty, které zapadají do naší vize i dlouhodobé strategie, a proto cítíme, že vizuální změna ve společné prezentaci obou organizací je důležitým krokem vpřed.“
Komentáře
Přidat komentář