„Velmi mě těší, že jsme vítězství v anketě o nejdůvěryhodnější značku v kategorii pojišťoven dokázali již poněkolikáté obhájit, a děkuji klientům za jejich důvěru. Obzvláště v pojišťovnictví je důvěryhodnost značky jedním z nejdůležitějších atributů vzájemného vztahu mezi pojišťovnou a jejími zákazníky. Z každodenní zkušenosti víme, že klienti svoji pojišťovnu hodnotí především v momentech, kdy se něco přihodí a oni očekávají její pomoc,“ říká Pavel Řehák, generální ředitel České pojišťovny.
„Získané ocenění je pro nás důkazem, že klientům dokážeme v klíčových životních okamžicích nabídnout spolehlivé řešení. Zároveň je to pro nás závazek dál v ČP realizovat změny, které jim budou přinášet ještě lepší zkušenost,“ dodává Pavel Řehák.
Respondenti průzkumu odpovídali v několika tematických kategoriích na otevřené otázky: „Jaká značka by si podle Vás zasloužila označení nejdůvěryhodnější?“ Stejnou šanci uspět tak dostaly všechny značky. Rozsáhlý průzkum probíhal celkem
ve 13 jazycích v 15 zemích Evropy a dohromady bylo obesláno téměř 1,1 milionu lidí. Všechny dotazníky zpracovala jednotnou metodikou bristolská společnost Wyman & Dillon Limited.
Komentáře
Přidat komentář