Česká pojišťovna otevírá nové pobočky na České poště


			Česká pojišťovna otevírá nové pobočky na České poště
1.12.2011 Tiskové zprávy

Letos v říjnu představila Česká pojišťovna strategické kroky, jejichž cílem je dosažení opětovného růstu firmy a do konce roku 2013 pak 30% tržního podílu. Součástí této strategie je také nový koncept vzhledu a obslužnosti distribuční sítě ČP. Prvním krokem je rozšíření stávající pobočkové sítě o dalších 33 míst v současnosti otevíraných v prostorách České pošty.


Česká pojišťovna spolupracuje s Českou poštou již od roku 2001. Produkty pojišťovny lze sjednat na téměř 3 400 místech České pošty. Více než třicet nových poboček ČP nyní nabídne klientům pošty plný rozsah pojišťovacích služeb. Ti tak mohou své potřeby vyřešit komplexně a na jednom místě.


V minulosti byly pojistné produkty České pojišťovny nabízeny klientům pošty pouze na standardních přepážkách. Nově otevřená specializovaná místa však představují plnohodnotnou pobočku ČP na poště. Zaměstnanci České pošty, kteří na těchto místech klienty obsluhují, prošli během srpna a září adaptačním programem přímo na pobočkách České pojišťovny. Jsou tak připraveni příchozím nabídnout vysoce kvalitní služby a aktuální novinky pojistného trhu.

Rozšíření naší distribuční sítě o specializovaná místa na pobočkách České pošty je pro nás důležitým krokem hlavně v lokalitách, kde nebyla naše přítomnost doposud adekvátní. Chceme, aby klienti měli vždy k dispozici ta nejlepší řešení svých pojistných potřeb na místech, která jsou pro ně nejdostupnější. Tradiční lokality České pošty k tomu dávají skvělou příležitost,“ říká Zdeněk Kaplan, náměstek pro pobočkovou síť ČP. „Pokud se koncept poboček na poště osvědčí, budeme jejich počet v dalších letech postupně navyšovat,“ doplňuje Zdeněk Kaplan.

Spolupráce s Českou pojišťovnou dále rozšiřuje rozsah služeb, které jsme schopni našim zákazníkům při návštěvě pošty nabídnout. Šetříme jim v dnešní době tolik drahocenný čas, protože vše potřebné vyřídí v rámci jedné návštěvy, “ říká Dana Hickelová, ředitelka odboru aliančních partnerů České pošty, a dodává: „Již pilotní provoz specializovaných míst České pojišťovny ukazuje, že jde o správný krok, protože klienti mají o služby spojené s pojištěním velký zájem.“


Klienti si mohou na nových pobočkách sjednat prakticky jakýkoli produkt ČP. Motoristé např. při návštěvě České pošty aktuálně volí z pěti variant 1. Povinného ručení Bez povinností – Start, Standard, Exclusive, Exclusive Plus a Exclusive Max. Vyberou si ti, kteří chtějí pouze základní krytí a preferují dobrou cenu, i ti, kteří požadují maximální ochranu. Navíc služba přímé likvidace pojistné události je dostupná všem klientům bezplatně, podobně jako zapůjčení náhradního vozidla na tři dny a odtah až do vzdálenosti 500 km i pro viníka nehody. Klienti, kteří si na pobočkách ČP na poště vyberou produkt Exclusive Plus či Exclusive Max navíc v ceně pojištění získávají i chytrý mobilní telefon Samsung Galaxy Mini s nahranou aplikací Pojišťovna. Ten jim nejpozději do dvou týdnů přijde až domů, a to právě prostřednictvím České pošty.


Druhou aktuální novinkou, které mohou využít klienti pošty, je prodej jednorázově placeného investičního životního pojištění s názvem Zajištěný VÝNOS Plus. Tento produkt klientům v porovnání s bankovními účty či termínovanými vklady přináší unikátní zhodnocení prostředků určených k investici ve výši 20 % za 5 let, což odpovídá v přepočtu 4 % za rok. Zajištěný VÝNOS Plus zahrnuje pojištění pro případ smrti, včetně smrti úrazem v motorovém vozidle. Za velmi výhodnou cenu lze volitelně sjednat úrazové pojištění ve třech variantách. Minimální jednorázové pojistné je 30 000 korun. Jednorázový vstupní poplatek činí pouhé 1 %, poplatek za správu pojištění je nulový.

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články