Česká pojišťovna prochází zásadními změnami


			Česká pojišťovna prochází zásadními změnami
6.10.2011 Tiskové zprávy

Od července 2010 probíhá v České pojišťovně řada změn, které mají za cíl stabilizovat podíl na trhu a akcelerovat další růst firmy. Mnoho z těchto změn, např. nové produkty či zjednodušené procesy, již klienti i obchodní partneři ČP v průběhu uplynulých dvanácti měsíců zaznamenali. Tím to ale v žádném případě nekončí. Česká pojišťovna dnes vstupuje do další etapy svého vývoje a logickým krokem tedy je i změna jejího loga a sloganu. Ten nyní vyjadřuje základní princip pojišťovnictví – pomoc druhému. Do naplnění tohoto konceptu bude ČP v dalších dvou letech investovat více než jednu miliardu korun.

Na přípravě a realizaci změn pracujeme už déle než rok a vytváříme firmu, která pomáhá lidem v klíčových okamžicích jejich života, ať už se jedná o nečekanou drobnost nebo řešení závažné životní situace. Změna České pojišťovny byla nezbytná. Trh se neustále vyvíjí, rostou očekávání klientů i tlak konkurence.

Změnit se však nejde ze dne na den – jde o proces, který potrvá ještě dalších 12 až 18 měsíců.
Jsme připraveni do roku 2013 investovat do změn v České pojišťovně více než jednu miliardu korun,“
říká Pavel Řehák, generální ředitel ČP a dodává: „Novou tvář České pojišťovny nyní veřejnosti představujeme prostřednictvím zcela nového komunikačního konceptu a zároveň měníme také logo a slogan.

Ale nejpodstatnější změny a zlepšení jsou v tom, co děláme, co každý den dodáváme klientům a obchodním partnerům.“


Česká pojišťovna pomáhá svým klientům a stojí při nich v obtížných okamžicích již 184 let. Když v roce 1881 vyhořelo Národní divadlo, vyplatila na jeho obnovu tehdy neuvěřitelných 300 000 zlatých. I dnes je Česká pojišťovna lídrem domácího pojišťovacího trhu s tržním podílem 25,4 % ke konci loňského roku.


Naším cílem je, abychom během následujících let stabilizovali podíl na trhu a začali opět růst směrem k 30% tržnímu podílu. Chci, aby Česká pojišťovna byla firmou, která pomáhá klientům, partnerům i svým zaměstnancům jít dál a je ctí pro ni pracovat,“ upřesňuje Pavel Řehák a dodává: „K dosažení těchto cílů nyní disponujeme vším, co potřebujeme. Máme jasnou strategii, zásadně inovujeme produkty, zrychlujeme služby a zjednodušujeme procesy, máme dobré tempo, skvělý tým a díky úsporným opatřením i potřebné zdroje na realizaci změn. Chceme celé veřejnosti říci, proč je výhodné mít Českou pojišťovnu za partnera na celý život. Jsme připraveni a není tedy nač čekat.“


Kromě nového poslání a vize společnosti se Česká pojišťovna hlásí také k novým hodnotám. Jsou jimi: Jednoduchost, Rychlost, Férovost, Profesionalita a Vždy něco navíc. Právě na těchto hodnotách stojí nedávné i chystané změny a novinky. Jednoduchost představuje například letos na jaře uvedená mobilní aplikace „Pojišťovna“, nové povinné ručení s chytrým telefonem či zcela nový a uživatelsky přívětivý web. Osobní likvidátor či přímá likvidace, která naprosto změnila trh s povinným ručením, nabízejí klientovi transparentní a férové řešení jeho pojistné události. Nejvyšší profesionalitu nabídnou klientům ČP noví finanční poradci, etalonem rychlosti jsou na českém pojistném trhu např. dopředná likvidace v úrazovém pojištění či scelování čelních skel aut mobilními techniky ČP přímo doma u klienta. Česká pojišťovna v duchu hodnoty - Vždy něco navíc - motivuje své zaměstnance a obchodníky, aby se při každém setkání s klienty plně zaměřili na jejich spokojenost.


Díky tomuto přístupu se podařilo za posledních 18 měsíců zdvojnásobit deklarovanou spokojenost klientů ČP jak s prodejem pojištění, tak s jeho správou a průběhem likvidace pojistné události. Úsilí posledních měsíců přineslo i další úspěchy. Stabilizovalo se portfolio retailových aut a roste podíl ČP na novém obchodu v povinném ručení i běžně placeném životním pojištění.


Obsahovou změnu ČP podtrhuje inovované logo a nový komunikační koncept. S novým logem se bude veřejnost seznamovat postupně; uvidí jej např. v nové reklamní kampani, klienti se s ním zase setkají na veškeré korespondenci s pojišťovnou či na webu. ČP také chystá zásadní změnu vzhledu a obslužnosti všech svých poboček tak, aby plně korespondovaly s představami a požadavky klientů. S první pobočkou v novém hávu se lidé seznámí již v příštím roce, celý proces inovace distribuční sítě pak bude ukončen do tří let.

 

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články