„Velice si vážíme toho, že v hlavní kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna jsme opět mezi třemi nejúspěšnějšími a těší nás, že patříme mezi tři nejlepší také v kategorii Klientsky nepřívětivější neživotní pojišťovna,“ oceňuje výsledky soutěže generální ředitel ČPP Jaroslav Besperát. „Anketa patří na finančním trhu k nejobjektivnějším, komplexně hodnotí produkty a služby pojišťoven na základě detailní analýzy dat. Za obhájením našeho loňského úspěchu a ziskem další ceny stojí především kvalitní spolupráce všech zaměstnanců a špičková péče o naše klienty,“ doplnil Besperát.
V devátém ročníku projektu „Nejlepší pojišťovna“ bylo hodnoceno 14 neživotních pojišťoven. Analytici je porovnávali z hlediska produktové nabídky a služeb, dostupnosti, komunikace a celkového přístupu ke klientovi a zaměřili se i na jejich hospodářské výsledky, které vypovídají o finanční stabilitě přihlášených společností. „Soutěž prověřuje finanční instituce po všech stránkách, výsledky projektu tedy mohou být pro zákazníky spolehlivým vodítkem při výběru vhodné pojišťovny,“ zdůraznil Besperát.
Mohlo by vás zajímat: Soutěž Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna zná vítěze
ČPP patří do desítky největších pojišťoven na českém trhu. S více než 1,2 milionem smluv patří mezi tři největší hráče na trhu s povinným ručením. V roce 2016 vykázala v neživotním pojištění celkový nárůst o 7,5 % na hodnotu 6,3 mld. Kč. Podle údajů České asociace pojišťoven je také ČPP čtvrtou největší neživotní pojišťovnou. V životním pojištění dokázala v důležitém segmentu běžně placeného pojistného růst v roce 2016 o 15,7 %, což byl dvakrát po sobě nejlepší výsledek z top desítky pojišťoven na trhu.
Slavnostní vyhlášení výsledků projektu Nejlepší banka 2017 a Nejlepší pojišťovna 2017, vyhlašovaném deníkem Hospodářské noviny, proběhlo včera v prostorách České národní banky. Zpracovatelem výzkumu je agentura Datank. Projekt je realizován pod záštitou viceguvernéra České Národní banky pana Vladimíra Tomšíka.
Komentáře
Přidat komentář