Sice někdy zlomyslný, avšak roztomilý bobr si zahraje v desetivteřinových sponzorovaných spotech, které s humornou nadsázkou připomínají různá rizika, jimiž jsou lidé vystaveni, a roli pojišťovny při řešení pojistných událostí. Bobr se vždy postará o nějakou škodu, tematicky svázanou s prostředím soutěže Česko Slovensko má talent, kterou pak ČSOB Pojišťovna vyřeší.
Loutku bobra angažovala ČSOB Pojišťovna poprvé již v roce 2005 a bobří reklama se hned od počátku zařadila mezi absolutně nejúspěšnější TV spoty pojišťoven v České republice. „Z bobra se stal fenomén nejen u veřejnosti, ale i uvnitř naší pojišťovny, kde se stal doslova součástí života a kultury firmy. Našim obchodním zástupcům výrazně pomáhá v prodeji pojištění,“ řekl ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.
Nová kampaň, připravená ve spolupráci s reklamní agenturou Comtech, se bude odvíjet i na internetu prostřednictvím speciální microsite. Na tuto tematickou stránku bude odkazovat web www.csmatalent.cz. Její návštěvníci budou moci zhlédnout videa s bobrem v rozšířené verzi a prostřednictvím microsite budou moci dokonce rozhodnout o tom, jaký by měl mít děj videí závěr. Pro ty, kteří se do hlasování zapojí, přichystala ČSOB Pojišťovna zajímavou odměnu: pro vítěze budou připraveny vstupenky na finálové večery Česko Slovensko má talent.
Kromě toho však budou bobří videa, jichž má postupně vzniknout až několik desítek, umisťována i na sociální síťě YouTube, Facebook a Stream, od čehož si ČSOB Pojišťovna slibuje znásobení účinnosti kampaně díky virálnímu efektu šíření videí.
Komentáře
Přidat komentář