ČSOB Pojišťovna vyhrála Zlatou pecku za Méďu


			ČSOB Pojišťovna vyhrála Zlatou pecku za Méďu
4.2.2011 Tiskové zprávy

ČSOB Pojišťovna zvítězila v soutěži Zlatá pecka v kategorii Multimediální a internetová prezentace se svojí letní kampaní na cestovní pojištění „Pošli méďu“.


Kampaň se opírala o interaktivní microsite, která vtipnou formou upozorňovala na nutnost pojištění v zahraničí.  Za dobu kampaně stránku navštívilo více jak 250 000 uživatelů  a méďa byl poslán do více než 2 000 000 destinací. Microsite byla podpořena bannerovou kampaní na zpravodajských serverech, youtube a facebooku.

Oblibu médi jsme zaznamenali nejen u odborné veřejnosti, ale také u našich klientů. Dostali jsme řadu pochvalných zpráv a e-mailů,“ uvedl Petr Kleiner, ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny.


Jeden hlas klientky za všechny zaznamenaný na našem Call centru pojišťovny:

Dobrý den, pokud někam jedu, zřizuji si pojištění u Vás, ale za takto povedenou reklamu na tento produkt, která neotravuje a naopak zvedá náladu, zasloužíte jedničku.“


Kampaň byla také velmi efektivní z pohledu online prodeje cestovního pojištění. Tento inetrektivní formát v porovnání s klasickým bannerem vygeneroval 2 až 3x veší návštěvnost.

Na krátkou ukázku, jak kampaň probíhala se můžete podívat zde:

http://www.youtube.com/watch?v=lIrMYJM329Q

Nebo posílejte méďu:

www.poslimedu.cz

Zdroj: ČSOB pojišťovna, a.s.

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS