Do Řecka odlétá specialista asistenční služby pojišťovny Generali


			Do Řecka odlétá specialista asistenční služby pojišťovny Generali
15.9.2011 Tiskové zprávy

Včera odletěl do Řecka specialista asistenční služby pojišťovny Generali, u níž mají cestovní pojištění všichni čeští turisté z havarovaného autobusu. Bude koordinovat případ přímo v místě nehody.

Jeho úkolem je v co nejrychlejším čase zajistit potřebné informace o aktuálním stavu zraněných klientů a navštívit je v nemocnici, pokud to jejich zdravotní stav dovolí. Současně bude plnit úkoly centrály v Praze. K dispozici má i peníze v hotovosti pro případ, kdyby bylo potřeba v místě (v nemocnici) hradit některé výdaje spojené s léčením či ošetřením.

Při nehodě zahynuli tři lidé. Pět osob bylo hospitalizováno. Dalších sedm včetně řidiče mikrobusu bylo ošetřeno přímo na místě. Výlohy spojené s jejich léčením v Řecku pokryje cestovní pojištění pojišťovny Generali, která pomůže zraněným turistům uplatnit na pojišťovně viníka dopravní nehody i případné škody nad rámec cestovního pojištění.

Po projednání s pozůstalými zajistí pojišťovna Generali prostřednictvím své asistenční služby přepravu tělesných ostatků osob, které při nehodě zahynuly.

Je nezbytné zmapovat aktuální stav zraněných turistů a být jim nablízku pro případné konzultace. Proto posíláme do Řecka specialistu naší asistenční služby, který bude mít jako primární úkol péči o zraněné klienty a koordinaci pomoci s transportem zpět do ČR," vysvětluje Roman Koch, vrchní ředitel a člen představenstva pojišťovny Generali. "Specialista zůstane v Řecku minimálně do neděle 18. srpna. Všichni čeští turisté, kteří se stali účastníky tragické dopravní nehody autobusu v Řecku, mají cestovní pojištění u pojišťovny Generali. Hospitalizovaným klientům, jimž zdravotní stav neumožní návrat v plánovaném termínu, zajistíme přepravu zpět do ČR," dodává Roman Koch.

Generali

Zdroj: Generali

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS