Rozvoj služeb
V 70. letech se společnost zaznamenala velkým rozmach a byla stále jedinou asistenční společností na trhu cestovní asistence. V roce 1977 oslavila již deset miliónů klientů. V té době nerozvíjela jenom sít svého zastoupení, ale rozšiřovala nabídku poskytovaných služeb nad rámec asistence určené pro turistické cesty. Začala s nabídkou firemních kontraktů zahrnujících asistenci pro zaměstnance během jejich služebních cest nebo při dlouhodobém pracovním pobytu v zahraničí.
Expanze do světa
Od počátku 80. let se už asistenční služby netýkaly pouze cestování, ale také se společnost podílela na rozvoji trhu asistence poskytování informací a služeb týkající se každodenních záležitostí. V průběhu tohoto období byly založeny i další mimoevropské pobočky.
Upevnění pozice
V 90. letech spustila Euro assistance první telefonní asistenci pro staré a nemohoucí osoby v nouzi a od roku 2000 přišla s novými personalizovanými asistenčními službami v rámci programu „Care revolutin.“ Od roku 2010 si skupina Europ Assistance dala závazek být sociálně odpovědnou firmou a současně nejinovativnější asistenční společností v Evropě, což se jí dodnes úspěšně daří.
Zásahy Europ Assistance
V historii zasahovala Europ Assistance například po výbuchu tankeru poblíž španělského pobřeží při záchraně 200 lidí. V roce 1997 při havárii autobusu s japonskými turisty v Turecku nebo v prosinci 2004 při tsunami v jihovýchodní Asii, kdy 150 pracovníků zajistilo pomoc více než 1000 klientům. Posledním globálním příkladem byla asistence při zemětřesení v roce 2012 na Nové Zélandě, které dosáhlo 7,1 stupně. Čeští pracovníci z EA CZ byli přímo v místě zemětřesení, když vyzvedávali jiného klienta a pomáhali zde obětem.
Komentáře
Přidat komentář