Šestý smysl je totiž inteligentní systém účinné pomoci motoristům, který dokáže přivolat pomoc v krizové situaci a v konečném důsledku zachránit i život. Kromě toho také efektivně pomáhá při menších nehodách, při poruše a je současně účinným zabezpečením proti odcizení. V rámci svého flotilového pojištění začala tento systém poskytovat Allianz jako první pojišťovna v naší zemi.
Jak pracuje Šestý smysl Allianz pojišťovny? Díky telematické jednotce, umístěné ve vozidle (společně s malým reproduktorem a dvěma tlačítky) se auto po velkém nárazu dokáže samo automaticky spojit s asistenční službou. Pokud se řidič nehlásí (neboť je zřejmé, že je v bezvědomí, zaklíněný, zraněný…), asistence na nic nečeká a rovnou posílá na místo nehody záchrannou službu. Protože tato „chytrá krabička“ je napojena na GPS, dostane se pomoc ke zraněným bez jakéhokoliv zdržení. Podle odborníků by se díky tomu mohla zkrátit doba dojezdu pomoci až o polovinu. Pokud je řidič schopen sám komunikovat, může se rovnou domluvit na potřebné pomoci.
V případě poruchy, když auto na silnici vypoví službu, stačí pouze zmáčknout nouzové tlačítko. Motorista je ihned spojen s asistencí, která mu pomůže. Tím, že celou akci velmi zrychlí, se nejen ubrání „nájezdu“ lovců nehod (odtahových služeb, jež nikdo nevolal), které právě na tyto lidi v nesnázích číhají, ale také si významně zkrátí čekání na příjezd asistenční služby. A bez zajímavosti není ani to, že Šestý smysl Allianz pojišťovny funguje jako účinné zabezpečení proti odcizení.
Komentáře
Přidat komentář