„Také nechcete ani pomyslet na to, co se Vám v životě může přihodit? Rádi bychom prostřednictvím naší komunikace upozornili na velmi vážné životní situace a na důležitost zajištění pro tyto případy,“ vyzdvihuje poslání kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. “Věřím, že nový televizní spot svou pohodovou rodinnou atmosférou, ale zároveň až drsnými dvojsmyslnými sděleními alespoň přivede k zamyšlení.“
Kampaň zahajuje sponzoring vzdělávacího minipořadu o životním pojištění na ČT1. Od 10. března poběží na obrazovkách televizí Nova Group, Prima Group, Barrandov a AT max nový reklamní spot. Již nyní si video můžete prohlédnout ZDE. Paralelně s ním se spustí také on-line komunikace na zpravodajských portálech (Seznam, iDnes, Aktuálně, iHned) i na speciálních finančních serverech. Koncept doplní tisková inzerce v novinách a časopisech.
Kalkulačka životního pojištění:
www.pojistovnacs.cz/flexi/kalkulator/
Komentáře
Přidat komentář