FLEXI životní pojištění startuje jarní kampaň s novým


			FLEXI životní pojištění startuje jarní kampaň s novým
3.3.2014 Tiskové zprávy

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny zahajuje jarní marketingovou kampaň zaměřenou na zajištění proti vážným životním situacím. Novým reklamním spotem primárné cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží v televizi, na internetu a v tisku až do konce dubna.

„Také nechcete ani pomyslet na to, co se Vám v životě může přihodit? Rádi bychom prostřednictvím naší komunikace upozornili na velmi vážné životní situace a na důležitost zajištění pro tyto případy,“ vyzdvihuje poslání kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. “Věřím, že nový televizní spot svou pohodovou rodinnou atmosférou, ale zároveň až drsnými dvojsmyslnými sděleními alespoň přivede k zamyšlení.“

Kampaň zahajuje sponzoring vzdělávacího minipořadu o životním pojištění na ČT1. Od 10. března poběží na obrazovkách televizí Nova Group, Prima Group, Barrandov a AT max nový reklamní spot. Již nyní si video můžete prohlédnout ZDE. Paralelně s ním se spustí také on-line komunikace na zpravodajských portálech (Seznam, iDnes, Aktuálně, iHned) i na speciálních finančních serverech. Koncept doplní tisková inzerce v novinách a časopisech.

 

Kalkulačka životního pojištění:

www.pojistovnacs.cz/flexi/kalkulator/

Pojišťovna České spořitelny

 

Zdroj: Pojišťovna České spořitelny

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články