Zaměstnanci pojišťovny pracují ve speciálním kalamitním režimu. „Naši mobilní technici jsou v terénu, posílili jsme týmy telefonních operátorů tak, abychom mohli přijímat co nejvíce hovorů. Díky velkému pracovnímu nasazení kolegů jsme uzavřeli již téměř 70 % nahlášených škod,“ říká Ivana Buriánková, tisková mluvčí České pojišťovny.
Mohlo by vás zajímat: Pojištěné škody: Herwart byl 2. nejničivější vichřicí v ČR
„Celkový počet nahlášených škod se podle expertů pojišťovny bude pohybovat kolem 14 500, jejich odhadovaná výše dosáhne zřejmě 350 milionů korun. V oblasti občanských majetkových škod je již 70 % z nich vyřešených, v podnikatelském a zemědělském pojištění, kde jsou škody rozsáhlejší a komplikovanější, je to samozřejmě méně,“ doplňuje Ivana Buriánková.
„V rámci kalamitního režimu pracují kolegové ve skutečně velkém tempu, a to i o víkendech. Vzhledem k množství škod a jejich rozložení po celé republice však prosíme klienty o trpělivost, protože likvidace škod může trvat o něco déle, než za standardních podmínek," dodává tisková mluvčí České pojišťovny.
Nejen pro likvidátory pojišťoven je období po vichřici náročné. V posílených směnách pracují i operátoři. Největší nápor zažilo call centrum České pojišťovny během pondělí 30. 10., kdy za jeden den přijalo přes 5000 hovorů
Komentáře
Přidat komentář