Hodnota značky Allianz stoupla meziročně o 6 % na 10,059 miliardy amerických dolarů. Oproti loňskému roku se společnost s 86 miliony klientů ve více než 70 zemích umístila o dvě příčky výše, na 49. místě.
Značka nyní podle studie roste s podobnou dynamikou jako Google, SAP nebo Gucci. Pro srovnání, v roce 2010, kdy se značka v žebříčku umístila poprvé, činila její hodnota 4,9 miliardy dolarů.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2016 v Česku dle oPojištění.cz
„Je lepší změnu vést, než jí být veden. Pomocí experimentů s novými technologiemi a způsoby práce přeměňujeme tradiční finanční skupinu na moderní společnost. Nové způsoby spolupráce a partnerství se ukázaly jako neocenitelné,“ říká Jean-Marc Paihol, ředitel market managementu a distribuce skupiny Allianz. Autoři studie sami uvádí, že na práci firem s novými digitálními technologiemi se letos obzvlášť zaměřili.
Značka Allianz letošním umístěním opět obhájila svou pozici mezi nejprestižnějšími společnostmi na světě. Zatímco v Česku je známá hlavně pro svou činnost v pojišťovnictví, celosvětově patří skupina Allianz mezi jednoho z největších investorů.
I se 140 tisíci zaměstnanci jí díky integrovaným postupům v ekologii a společenské odpovědnosti patří jedna z vedoucích pozic v Dow Jones Indexu udržitelnosti (Dow Jones Sustainability Index).
Komentáře
Přidat komentář