INSIA naděluje svým makléřům další technologickou „vychytávku“!


			INSIA naděluje svým makléřům další technologickou „vychytávku“!
10.12.2014 Tiskové zprávy

Společnost INSIA se při vývoji svého software, určeného speciálně pro potřeby pojišťovacích poradců a finančních zprostředkovatelů, věnuje i vývoji technologií, které nejsou až tak známé. Jedna z těch zajímavých byla představena na každoroční odborné konferenci INSIAFEST 2014 a právě nyní ji INSIA  dala k dispozici všem členům sítě.

Vývojový tým vždy pracuje na více úkolech a část své kapacity má vyhrazenu na speciální "tajné" projekty, které pomáhají společnosti držet si přední místo v technologických inovacích. I díky těmto projektům mohou makléři v síti INSIA využívat technologii INSIA ID, která umožní přihlásit se do všech aplikací s jedním heslem. Nemusí si tak pamatovat různá hesla nebo si je psát na lístečky a lepit na monitor.

Jedním z těch náročnějších úkolů bylo vytvoření speciální aplikace pro telefony Android, která makléři umožní zobrazit jméno volajícího i pokud jej nemá uloženo přímo v telefonu. Aplikace YETI disponuje sdílenou databází kontaktů, kterou tvoří tisíce členů sítě a tak můžeme příchozí hovor rychle porovnat a zobrazit, kdo makléři zrovna volá. Speciální možností je uložit si k hovoru poznámku, která se automaticky přenese do systému YETI. Makléř pak má informaci na jednom místě, přímo na kartě klienta. Aby to nebylo málo, dopředu naplánovaný hovor může být automaticky připomenut v nastavený den. Pokud se tedy během hovoru s klientem makléř domluví na dalším zavolání za týden a nastaví si datum, YETI mu následně hovor sám připomene přímo v telefonu a umožní rovnou klientovi zavolat.

Bezpečnost a soukromí našich makléřů jsou pro nás důležité a tak není žádný z hovorů automaticky ukládán. O tom co se do YETI uloží, rozhodne makléř sám, žádný z jeho odchozích ani příchozích hovorů v YETI, ani nikde jinde, není možné automaticky najít.

obrázek

Jsme přesvědčeni, že tato nová funkce pomůže makléřům v INSIA ještě lépe „držet“ slovo dané klientům i obchodním partnerům a přispěje tak ke kvalitním službám a dalšímu růstu jejích obchodů.

INSIA

Zdroj: INSIA

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články