Krásné ženy z Allianz - kalendář na podporu hnutí Movember


			Krásné ženy z Allianz - kalendář na podporu hnutí Movember
3.12.2013 Tiskové zprávy

Krásné ženy z Allianz pojišťovny nafotily kalendář a podpořily tak prevenci čistě mužského onemocnění. Hnutí Movember letos dostalo k vydatnému šeku i nový rozměr.

Během listopadu jste mohli v Allianz pojišťovně potkávat nezvykle mnoho mužů s knírem. Několik desítek zaměstnanců české pobočky největší světové pojišťovny se v rámci Movemberu připojilo ke svým kolegům z dalších zemí. Hnutí Movember se zaměřuje na šíření osvěty o nutnosti prevence rakoviny prostaty a varlat a současně přispívá na výzkum léčby tohoto onemocnění. Vzniklo před jedenácti lety v australském Melbourne a letos už se rozšířilo do 21 států. V České republice jej navíc podpořily také krásné zaměstnankyně Allianz pojišťovny, které se nechaly vyfotografovat na speciální Movemberovský kalendář. Výnos z jeho dražby doplní šek od Allianz a Partners na 400 tisíc korun, určený na výzkum léčby těchto nemocí. Ukázky z kalendáře si můžete prohlédnout na novinářském webu www.allianzfoto.cz v adresáři Kalendář Movember. Časosběrný materiál o tom, jak v Allianz pojišťovně rostly kníry, najdete na facebookové stránce https://www.facebook.com/allianzmovember. Po celém světě toto globální hnutí podporují tři miliony mužů a žen.

„Nejprve jsme oslovili pár kolegyň, abychom nafotili jednotné fotky s knírem a podpořili tak facebookové stránky našich kolegů,“ vysvětluje marketingová specialistka Allianz pojišťovny Kristýna Omelková. „Myšlenka na samotný kalendář přišla až později a nyní jej chceme vydražit a penízky poslat na dobrou věc,“ dodává Omelková.

Riziko rakoviny prostaty stoupá s věkem a nejčastěji se vyskytuje u mužů starších padesáti let. Tato choroba je podle údajů z roku 2010 v Česku nejčastější nádorové onemocnění
u mužů. Ročně ji diagnostikují zhruba u sedmi tisíc mužů. Přitom se dá snadno podchytit prevencí.

Pojištění proti tomuto riziku, které je součástí životního pojištění, mají uzavřené jen necelá tři procenta mužů. Naopak životní pojištění či investiční životní pojištění má podle výzkumu agentury Ipsos pro Partners sjednané zhruba každý druhý muž, stejně jako pojištění úrazové. Třetina mužů však není pojištěna vůbec.

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články