Kreativní kampaň Aviva Big Picture je zpět


			Kreativní kampaň Aviva Big Picture je zpět
3.10.2011 Tiskové zprávy

Podobně jako v loňském roce oslovila i letos pojišťovací skupina Aviva jednotlivce na celém světě, aby se zapojili do jejich kampaně a prostřednictvím Facebooku jí posílali své vzkazy a fotografie. Kampaň je symbolickým zosobněním přístupu společnosti k jejímu podnikání – v centru její pozornosti stojí člověk a respektování jeho individuality. Důležitý je charitativní rozměr celé akce - za každou nahranou fotografii věnuje Aviva 2 libry nadaci Save the Children a takto získané prostředky budou použity na financování dvou nových projektů umožňujícím nejchudším indickým dětem získat základní vzdělání. Druhá část úspěšné kampaně Aviva Big Picture odstartovala 19. září 2011.

„Kampaň Big Picture ukazuje naši snahu přistupovat k obchodu jinak – na prvním místě jsou u nás lidé - naši klienti, zaměstnanci, obchodní partneři, místní komunity. Tím, že snažíme se vycházet vstříc jejich potřebám a respektovat jejich odlišnosti, je naše vzájemné propojení mnohem silnější. Princip je jednoduchý – pokud v centru naší pozornosti stojí člověk a jeho spokojenost, projeví se to pozitivně i na obchodních výsledcích“ vyjádřila se ke kampani Amanda Mackenzie ze společnosti Aviva.

Každý, kdo letos prostřednictvím Facebooku pošle svou fotku a vzkaz, obdrží originální umělecké dílo – koláž ve tvaru svého obličeje složenou ze slov, které jsou obsaženy na jeho profilu na Facebooku. Každý má také šanci zažít si svých „5 minut slávy“, a to když bude jeho fotografie a koláž vybrána a následně promítnuta na stěnu Národního divadla Lyttelton v Londýně a/nebo prostřednictvím živého vysílání na portále youtube.com. Příběhy zákazníků, zaměstnanců a obchodních partnerů Aviva se dále objeví na reklamních plochách letiště Charlese de Gaulla v Paříži a londýnském London City. Součástí kampaně je i partnerství s médii jako Financial Times, Time a National Geographic.

V loňském roce se do kampaně Big Picture zapojilo téměř 60 tisíc lidí z více než 200 zemí světa a pro nadaci Save the Children se vybralo 250 tisíc liber. Do letošní části kampaně se lze zapojit na www.facebook.com/aviva.

Více se dozvíte na webových stránkách Aviva plc

https://www.avivaworld.com/en/AvivaGroupNews/2011/Pages/You-are-the-Big-Picture.aspx.

AVIVA

Zdroj: AVIVA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články