„Kampaň Big Picture ukazuje naši snahu přistupovat k obchodu jinak – na prvním místě jsou u nás lidé - naši klienti, zaměstnanci, obchodní partneři, místní komunity. Tím, že snažíme se vycházet vstříc jejich potřebám a respektovat jejich odlišnosti, je naše vzájemné propojení mnohem silnější. Princip je jednoduchý – pokud v centru naší pozornosti stojí člověk a jeho spokojenost, projeví se to pozitivně i na obchodních výsledcích“ vyjádřila se ke kampani Amanda Mackenzie ze společnosti Aviva.
Každý, kdo letos prostřednictvím Facebooku pošle svou fotku a vzkaz, obdrží originální umělecké dílo – koláž ve tvaru svého obličeje složenou ze slov, které jsou obsaženy na jeho profilu na Facebooku. Každý má také šanci zažít si svých „5 minut slávy“, a to když bude jeho fotografie a koláž vybrána a následně promítnuta na stěnu Národního divadla Lyttelton v Londýně a/nebo prostřednictvím živého vysílání na portále youtube.com. Příběhy zákazníků, zaměstnanců a obchodních partnerů Aviva se dále objeví na reklamních plochách letiště Charlese de Gaulla v Paříži a londýnském London City. Součástí kampaně je i partnerství s médii jako Financial Times, Time a National Geographic.
V loňském roce se do kampaně Big Picture zapojilo téměř 60 tisíc lidí z více než 200 zemí světa a pro nadaci Save the Children se vybralo 250 tisíc liber. Do letošní části kampaně se lze zapojit na www.facebook.com/aviva.
Více se dozvíte na webových stránkách Aviva plc
https://www.avivaworld.com/en/AvivaGroupNews/2011/Pages/You-are-the-Big-Picture.aspx.
AVIVA
Komentáře
Přidat komentář