Jeho kvalitu potvrdilo umístění v anketě WebTop 100, kde obsadil druhé místo v kategorii Marketingový nástroj. „Portál je optimalizován pro chytré dotykové telefony, jako je iPhone či HTC, nicméně testován je na všech běžných mobilních telefonech,“ říká Marek Vích z pojišťovny Kooperativa s tím, že příslušná aplikace je zdarma ke stažení v iTunes Store firmy Apple a obdobná v Android Market.
Příchozí návštěvník z mobilního zařízeni je automaticky přesměrován na mobilní portál http://m.koop.cz. Zde najde zjednodušené menu a informace strukturované tak, aby maximálně vyhovovaly potřebám majitelů mobilních telefonů s důrazem na vhodné funkcionality (sjednání pojištění on-line a po telefonu, náhled na stav škod a možnost hlášení škod) a informace jako jsou praktické rady a typy (co dělat při nehodě, apod.) či vybrané aktuality z Kooperativy. Součástí menu je i propracovaný vyhledávač obchodních míst, kam lze zadat PSČ, ulici či město.
V Anketě WebTop 100 bylo letos hodnoceno přes 210 webů, což je zatím nejvíce v historii soutěže.Přihlášené webové prezentace hodnotí odborná porota podle pečlivě určených kritérií. Při vytváření struktury poroty je hlavním cílem dosáhnout toho, aby hodnocení jednotlivých webů bylo maximálně objektivní a zároveň bylo možné vzájemně porovnat i kvalitu webů ze zcela rozličných oborů. Hodnocení je prováděno na základě jednotné metodiky.
Komentáře
Přidat komentář